فرماندار شهرستان زرآباد گفت: ۷۰ درصد افراد رده سنی ۴۳ سال به بالا در این شهرستان واکسینه شده و این روند ادامه دارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، نعمت الله نجاری فرماندار شهرستان زرآباد  در جلسه ستاد مدیریت و مقابله با بیماری کرونا در شهرستان زرآباد با حضور علما ومسوولین سطح شهرستان، اظهار کرد: بحث واکسیناسیون با همکار علما و ریش سفیدان به صورت جد در شهرستان زرآباد ادامه دارد و در روستا‌های که مشارکت استقبال از واکسیناسیون پایین است بخشداران با همکاری مرکز بهداشت ورود خواهند کرد.

فرماندار زرآباد افزود: با پیگیری‌های انجام شده در روز‌های آتی پاکبان شهرداری زرآباد نیز واکسینه خواهند شد.

وی ادامه داد: در طرح شهید حاج قاسم سلیمانی با هدف مدیریت و کنترل کووید ۱۹ در شهرستان زرآباد باید تمامی دستگاه‌ها به تهیه اقلام مورد نیاز که لیست آن‌ها توسط ناحیه مقاومت بسیج و مرکز بهداشت اعلام می‌شود همکاری لازم را داشته باشند و برای تحقق اهداف این طرح ملی همه باید بسیج شوند.

فرماندار زرآباد گفت: با توجه به منویات مقام معظم رهبری، امروز مبارزه و پیشگیری از کووید ۱۹ به مهمترین مسله شهرستان تبدیل شده است و در این راستا با همراهی علما، ریش سفیدان و جوانان با تمام توان به میدان خواهیم آمد.

نجاری تاکید کرد: با توجه به اینکه تمامی صنوف سطح شهرستان و داروخانه‌ها که محل تجمع است می‌بایست فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک را در دستور کار خودشان قرار بدهند و در صورت عدم رعایت برخورد قانونی می‌شود.

در ادامه این جلسه، سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان‌های زرآباد و کنارک، گزارشی از اقدامات انجام شده در سطح شهرستان ارائه داد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار