مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت:محدودیت‌های تردد استانی و شهرستانی در سیستان و بلوچستان از امروز، آغاز می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، شهرکی مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: محدودیت‌های تردد بین استانی و شهرستانی از ۱۲ ظهر امروز تا ۵ شهریورماه به مدت ۱۵ روز ادامه دارد.

شهرکی با تأکید بر اینکه هیچ شهروندی حق تردد و جابجایی از محل خود به دیگر استان‌ها و شهرستان‌ها را نخواهد داشت، افزود: فارغ از هرگونه رنگ بندی کرونایی شهرها، تخلف ازمحدودیت‌ها با جریمه یک میلیون تومانی و عدم پرداخت تا یک ماه با دو میلیون تومان همراه خواهد بود.

وی ادامه داد: با توجه به تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا، فردا دوشنبه تا شنبه هفته آینده؛ به جز مشاغل گروه یک، تمامی بخش‌های دولتی، اداری، پاساژ‌ها و صنوف تعطیل هستند.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استان، با بیان این موضوع که در این مدت ظرفیت حمل و نقل زمینی، هوایی و ریلی به یک سوم کاهش خواهد یافت؛ خاطرنشان کرد: صدور مجوز تردد فقط برای افرادی خواهد بود که ضرورت سفر آن‌ها برای متولیان امر ثابت شود.

شهرکی افزود: نظارت بر این فرآیند برعهده هریک از پایانه‌های مسافربری است و کارگروه‌های تخصصی مقابله با کرونا بر کار کارکنان این پایانه‌های نظارت خواهند داشت.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار