نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بازدید از بیمارستان صحرایی بیماران کرونایی شهرکرد از زحمات شبانه روزی مدافعان سلامت قدردانی کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد، در پی بحران پیک پنجم شیوع ویروس منحوس کرونا، افزایش بار بیماری و تعداد بیماران بستری مبتلا به کووید ۱۹ و تکمیل ظرفیت تخت‌های بیمارستانی در استان، از بیمارستان صحرایی ویژه بیماران کرونایی در محوطه بیمارستان آیت الله کاشانی (ره) شهرکرد دیدن کرد.

او ضمن بازدید از این بیمارستان از خدمات و تلاش‌های مجاهدانه و شبانه‌روزی کادر بهداشت و درمان استان برای نبرد با این ویروس منحوس قدردانی کرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین نکونام همچنین از بیماران کرونایی بستری در این بیمارستان صحرایی عیادت کرد و مستقیماً از نحوه درمان و ارائه خدمات به بیمار مطلع شد.

امام جمعه شهرکرد در این بازدید از مدافعان سلامت خواست تا همچنان با روحیه جهادی و توکل بر خدا به مردم خدمت‌رسانی کرده تا جامعه از این شرایط سخت عبور کند.


بیشتر بخوانید


حجت‌الاسلام و المسلمین نکونام همچنین از عموم مردم استان خواست، با رعایت جدی شیوه‌نامه‌ها و مسائل بهداشتی و دستورالعمل‌های ستاد کرونا تا ریشه کن شدن این ویروس منحوس از کشور و استان، ضمن حفظ سلامتی خود، کادر بهداشت و درمان را در این نبرد یاری کنند.

عکاس : رضا حسینی وردنجانی

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار