چادر‌های درمانی جمعیت هلال احمر در بیمارستان سید الشهدای فارسان برپا شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد،  ایرج کیانی مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری با اشاره به شیوع کرونا از برپایی ۲ چادر درمانی برای ارائه خدمات درمانی سرپایی به بیماران کرونایی در بیمارستان سید الشهدای فارسان خبر داد.

او با اشاره به افزایش مراجعان به بیمارستان سیدالشهدای شهرستان فارسان به واسطه موج پنجم کرونا و درخواست رییس بیمارستان از جمعیت هلال احمر برای امدادرسانی به امر درمان بیماران سرپایی افزود: جمعیت هلال احمر این شهرستان اقدام به برپایی این چادر‌های درمانی در محوطه این بیمارستان کرده است.

او گفت: این ظرفیت درمانی در ۲ چادر و با ۱۲ تخت فعال شده و آماده ارائه خدمات سرپایی به بیماران کرونایی در این شهرستان است.


بیشتر بخوانید


کیانی با تاکید بر اینکه جمعیت هلال احمر استان آمادگی کامل را برای همراهی و همکاری با دانشگاه علوم پزشکی برای مقابله با ویروس کرونا اعلام کرده است، افزود: فعالیت قرارگاه عملیاتی کرونا هم در جمعیت هلال احمر استان آغاز شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری گفت: این جمعیت برای در اختیار قرار دادن این تجهیزات به دانشگاه علوم پزشکی هم اعلام آمادگی کرده است.

کیانی به اجرای طرح سردار سلیمانی توسط اعضای جوانان و داوطلبان این جمعیت از ابتدای شیوع کرونا خبر داد و گفت: اجرای این طرح در قالب تیم‌های ناظران سلامت، طرح نذر سلامت همراه با خادمان حسینی، ارائه آموزش پیشگیری از کرونا، توزیع کمک مومنانه و اقلام بهداشتی اجرا شده است.

او افزود: در صورت نیاز و اضطرار امکان استفاده از سالن‌های چند منظوره این جمعیت برای خدمات‌رسانی به بیماران نیز وجود دارد.

کیانی گفت: هم‌اکنون بیش از ۲۵ هزار نفر در استان عضو جمیعت هلال احمر قرار دارند که افرادی‌که تا ۳۵ سال سن دارند در سازمان جوانان و مابقی در بخش امداد و سازمان داوطلبان عضویت دارند.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار