رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی گفت: وضعیت شیوع کرونا در استان بسیار وخیم شده به طوری که هر ۵۰ ثانیه یک نفر به کرونا مبتلا می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، جواد آقازاده ،رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی گفت : طی ۲۴ ساعت گذشته هزار و ۸۴۰ نفر در آذربایجان غربی کرونا مثبت شده اند که رقم بسیار بالایی است.

وی اضافه کرد: از این تعداد، ۳۵۰ نفر در مراکز درمانی آذربایجان غربی بستری شده اند که در این خصوص نیز همچنان در اوج قرار داریم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی اظهار کرد: با اضافه شدن این تعداد، کل بستری‌شدگان سندرم حاد تنفسی در استان به هزار و ۷۰۵ نفر رسیده  است.

آقازاده از بستری بودن ۲۷۱ نفر از بیماران کرونایی در بخش های مراقبت های ویژه مراکز درمانی آذربایجان غربی خبر داد و ادامه داد: از این تعداد ۶۲ نفر با استفاده از ونتیلاتور تنفس می کنند.

وی با اشاره به فوت ۱۷ نفر در آذربایجان غربی طی ۲۴ ساعت گذشته بر اثر ابتلا به بیماری کووید ۱۹ بیان کرد: با اضافه شدن این تعداد، کل فوتی ها به پنج هزارو ۱۵۶ نفر رسیده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.