تیرافکن گفت: با توجه به شرایط حاد کرونایی و مصوبات ستاد کرونا هرگونه تردد در آرامستان‌های شهرستان بدره ممنوع است.

تیرافکن سرپرست فرمانداری بدره  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، با اشاره به ممنوعیت تردد در آرامستان های این شهرستان گفت: با استفاده از اکیپ مشترک نیروی انتظامی، پلیس راه، راهور و دستگاه‌های مرتبط ضمن انسداد آرامستان‌ها تمام خودرو‌های در محل اعمال قانون و بانیان تجمعات بدون اغماض به حوزه قضایی معرفی خواهند شد.

تیرافکن  اضافه کرد:تمامی مراکز گردشگری و تفریحی ضمن انسداد تحت پوشش گشت‌های نامحسوس بوده و خودرو‌های متخلف ضمن اعمال قانون توقیف خواهند شد.

او یادآور شد:رسم و رسومات محلی و طایفه‌ای متاسفانه به پاشنه آشیلی در شرایط کرونایی اخیر تبدیل شده است متاسفانه با وجود عدم اطلاع رسانی خانواده‌های معزا در خصوص مراسمات تدفین و ... کماکان شاهد اصرار اقوام و فامیل جهت شرکت در مراسمات، بالا رفتن تعداد مبتلایان، بستری‌ها و مرگ و میر هستیم و این چرخه کماکان ادامه دارد.

تیرافکن   اعلام کرد:در شرایط بحرانی اخیر نیاز است بیش از پیش مراقب سلامت خود و عزیزانمان باشیم.

او مطرح کرد:از همکاری و همراهی مردم شریف شهرستان بدره در راستای بهبود وضعیت موجود خصوصا خانواده‌های داغدار اخیر که بدون ایجاد تجمعات مراسمات تدفین عزیزان خود را به خاطر حفظ سلامت دیگران برگزار نمودند، قدردانی بعمل می‌آوریم.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.