فرماندار دورود گفت: فروش مرغ قطعه و بسته‌بندی شده توسط واحد‌های صنفی این شهرستان از شنبه ۳۰ مرداد ممنوع است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازخرم آباد، خدانظر دریکوند فرماندار دورود روز جمعه به رسانه‌ها اظهار کرد: در شهرستان دورود تنها یک کارگاه قطعه بندی مرغ در محل شهرک صنایع دفاع وجود دارد که بصورت اختصاصی مرغ را با رعایت مسائل بهداشتی قطعه بندی، بسته بندی و جهت مصرف به رستوران ها، بیرون‌بر‌ها و فروشگاه‌های بزرگ عرضه می‌کند.

او افزود: این اقدام با هدف رعایت مسائل بهداشتی و تاثیر آن بر بازار می‌باشد که با متخلفان این تصمیم به شدت برخورد و پرونده تعزیراتی برای آن‌ها تشکیل خواهد شد.

 فرماندار دورود ادامه داد: از فردا شنبه تیم‌های بازرسی متشکل از شبکه بهداشت، تعزیرات حکومتی، دامپزشکی و اداره صمت بمنظور نظارت بر فروش مرغ به طور مستمر و پیوسته بازار را پایش می‌کنند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف، پرونده متخلفین را به تعزیرات حکومتی ارسال خواهند کرد.

دریکوند اضافه کرد: مشکل عرضه مرغ در این شهرستان وجود ندارد و این ماده پروتئینی روزانه تامین می‌شود بنابراین مردم نگران این موضوع نباشند و به اندازه نیاز و مصرف خانواده مرغ تهیه کنند.

اوگفت: از شهروندان درخواست می‌شود در صورت مشاهده و مواجهه با هرگونه تخلف در این زمینه، موضوع را جهت رسیدگی سریع با شماره ۱۲۴ به اداره صنعت، معدن تجارت و تعزیرات حکومتی اعلام نمایند تا مورد پیگیری قرار گیرد.

انتهای پیام/ر

برچسب ها: فرماندار دورود ، مرغ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.