یک شهروند بریتانیایی و همسرش هنگام رفتن به مرکز تخلیه انگلیس از افغانستان توسط طالبان مورد ضرب و شتم قرار گرفتند.

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، یک شهروند بریتانیایی می‌گوید که او و همسرش هنگام رفتن به مرکز تخلیه انگلیس از افغانستان توسط طالبان مورد ضرب و شتم قرار گرفتند.

این مرد از سفارت ایمیلی دریافت کرد که به او دستور داده شده بود به هتلی در کابل بیاید، جایی که انگلیسی‌ها برای رفتن به کشورشان جمع‌آوری می‌شوند. در اولين محل بازرسی طالبان، او و همسرش به شدت لت و کوب شدند تا به خانه خود برگردند، درحال حاضر آنها از ترس نمی توانند از خانه بیرون بیایند.

این مرد گفته است: «افرادی از وزارت خارجه به ما دستور دادند که به هتل بارون برسیم. اما برای ما گفتند که سه ایست بازرسی طالبان در راه است. هنگام نزدیک شدن به ایست بازرسی، طالبان بدون اینکه مدارک ما را ببینند، به ما حمله کردند و دستور دادند تا به خانه برگردیم، در غیر این صورت شلیک خواهند کرد.»

وی افزوده است که وقتی مسافران خارجی به فرودگاه کابل سفر می کنند، با مشکلات زیادی روبرو می‌شوند. شهروند انگلیسی از مقامات خواسته است تا به خانواده اش در رسیدن به هتل مناسب کمک کنند.
 
با آمدن طالبان به مرکز افغانستان، شمار زیادی از شهروندان افغانستان به میدان هوایی کابل پناه بردند و تلاش داشتند این کشور را ترک کنند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار