ویدئویی که پرش یک ماهی در فر اجاق گاز را نشان می دهد مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، روزانه ویدئو‌های زیادی در فضای مجازی منتشر می‌شود؛ از ویدئو‌های سرگرمی و ورزشی گرفته تا ویدئو‌های آموزشی و حوادث. اما برخی از این ویدئو‌ها پس از انتشار مورد توجه کاربران قرار گرفته و تبدیل به ویدئو‌هایی داغ می‌شوند، مانند ویدئویی که صحنه عجیب پرش ماهی در فر یک اجاق گاز را به تصویر می‌کشد.

این ویدئو توسط یک کاربر یوتیوب با نام «ناصر پار» چند سال پیش منتشر شده بود، اما به تازگی نیز پس از انتشار دوباره تبدیل به ویدئویی داغ شد. این ویدئو شبیه به صحنه فیلم‌های ترسناک به نظر می‌رسد. در حالی که سر این ماهی بریده شده و کاملا مشخص است تا حدودی در داخل فر پخته شده، اما ناگهان شروع به پرش می‌کند. در این ویدئو ماهی در حالی که در داخل فر اجاق گاز قرار دارد چندین بار به هوا می‌پرد.


بیشتر بخوانید


این ویدئوی حدود ۳۰ ثانیه‌ای تاکنون بیش از ۳.۴ میلیون بیننده داشته است. انتشار این ویدئو با وحشت کاربران همراه شد و برخی تلاش کردند تا توضیحی برای پرش این ماهی بدون سر در داخل فر ارائه دهند. در حالی که برخی از کاربران این ویدئو را ساختگی دانستند، اما برخی آن را واقعی قلمداد کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۸ ۰۲ مهر ۱۴۰۰
شاید یه چیزی توش بوده مثل یه انگل بزرگ که ازش تغزیه میکرده
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۰:۲۷ ۳۱ مرداد ۱۴۰۰
هنوز جونش از قالبش در نرفته بوده تا الان در رفت !!! .