معاون آموزشی دانشگاه تهران در خصوص ثبت نشدن معدل دانشجویان در سامانه دانشگاه توضیحاتی داد.

کمره‌ای معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تهران در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تایید نشدن معدل ترم گذشته دانشجویان اظهار کرد: استادان نمرات نهایی دانشجویان را تایید کرده و آن‌ها را روی سایت بارگذاری کرده اند.

او افزود: نمراتی که استادان در سایت آموزش بارگذاری می‌کنند در کارنامه دانشجو ثبت می‌شود و سپس معدل به صورت اتوماتیک در سامانه جامع دانشگاه محاسبه خواهد شد.

کمره‌ای تصریح کرد: سامانه بعد از تایید نمرات استادان قفل می‌شود و بعد از اینکه از ثبت نمرات اطمینان حاصل شد آن وقت سامانه معدل دانشجو را تایید نهایی می‌کند و دانشجو می‌تواند آن را ببیند؛ بنابراین دانشجویان نباید نیازمند تایید معدل از سوی آموزش دانشگاه تهران باشند؛ چرا که خود سامانه این کار را به صورت روتین انجام می‌دهد.

او اضافه کرد: زمان زیادی از اعلام نمرات دانشجویان توسط استادان در سامانه نمی‌گذرد و دانشجویان با اندکی صبر تا چند روز آینده می‌توانند معدل خود را مشاهده کنند.

ظرفیت پذیرش دانشجویان نو ورود در مهر اعلام می شود

معاون آموزشی دانشگاه تهران گفت: آمار پذیرش و ظرفیت دانشجویان دانشگاه تهران در مهرماه به زودی اعلام می‌شود. همچنین، دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی دانشجوی نوبت دوم پذیرش نمی‌کند، اما در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری به انجام این فرآیند اقدام خواهد کرد.

گفتنی است که دانشجویان دانشگاه تهران طی تماس‌های مکرر با باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص جواب ندادن معاونان آموزشی این دانشگاه به دانشجویان درباره تایید نشدن معدل آن‌ها از سوی دانشگاه خبر دادند و گفتند که سامانه دانشگاه تهران معدل نهایی آن‌ها را ثبت نکرده و محصلان هم منتظر اعلام نتایج معدل خود هستند تا بدانند که باید برای شرکت در کنکور ارشد ثبت نام کنند یا خیر؟.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار