عبدالامیر یاقوتی، مدیرکل دفتر مدیریت مصرف و خدمات مشترکان توانیر در گفتوگو با خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص آخرین وضعیت قرارداد با شرکتهای بیمه گذار برای پرداخت خسارت نوسانات برق مشترکان گفت: ماه گذشته اسنادی بازگشایی شد که متاسفانه به دلیل نواقص موجود، پرونده ها در شرکتهای بیمه گذار رد شده و مقرر شد تا مجدد خسارات بررسی شوند.
او ادامه داد: در واقع اگر قانون اجباری برای دریافت خسارت از شرکتهای بیمه گذار نکرده بود قطعا توانیر آن را مستقیم پرداخت میکرد، ولی امیدواریم شرکتهای بیمه همکاری لازم را در این خصوص هرچه سریعتر انجام دهند.
مدیرکل دفتر مدیریت مصرف و خدمات مشترکان توانیر در خصوص پرداخت خسارات ناشی از نوسان برق سال ۱۴۰۰ بیان کرد: قرار بود این پرداختیها تا شهریور ماه انجام شود، ولی به دلیل مشخص نشدن پیمانکار بیمه، هنوز زمان پرداخت خسارت ها مشخص نیست.
یاقوتی افزود: در حال حاضر فراخوان مناقصه شرکتهای بیمه گذار انجام شده تا خسارت پرداخت شود، ولی تا به امروز هیچ خسارت نوسان برقی برای سال ۱۴۰۰ پرداخت نشده است.
یاقوتی درباره پرداخت خسارت بیان کرد: در قبضهای مشترکان شهری و روستایی، بندی لحاظ شده که مربوط به همین موضوع پرداخت خسارت است که بر این اساس مبلغ یکصد تومان آن مربوط به مشترکان خانگی شهری و ۵۰ تومان مربوط به مشترکان خانگی روستایی است.
مدیرکل مدیریت مصرف و امور مشترکان توانیر ادامه داد: همچنین مبلغ یک هزار تومان برای سایر مصارف شهری و ۵۰۰ تومان برای سایر مصارف روستایی است که این مبالغ محلی برای جبران خسارت وارده به مشترکان ناشی از نوسانهای برق است.
انتهای پیام/
سه سال پیش من درست 6 ماه جهت دریافت غرامت به اداره برق مراجعه کردم و در آخر حتی یک ریال هم ندادند .
فکری به حال افزایش غیر قانونی تعرفه ها و قبوض نجومی مشترکان بکنید !!!!
در بسیاری از موارد آخرین قبوض صادره 10 برابر افزایش ذاشته است!!!!
حتی برای مشترکین درجه 3 !!!!!
ازکجا چگونه درست کنم
چه مدارکی لازم است ،
درمنزل من وهمچنین منزل دخترم براثر نوسان برق
کلی خسارت دیدیم
حالا چه کسی پاسخگوهست؟