شرکت ریلمی قصد دارد تا گوشی‌های هوشمند سری Narzo ۵۰ را به عنوان جایگزین تلفن‌های هوشمند Realme Narzo ۴۰ به بازار عرضه کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از gizmochina، اوایل امسال شرکت Realme از محصولات هوشمند جدیدش مثل Narzo ۳۰A، Narzo ۳۰، Narzo ۳۰ ۵G و Narzo ۳۰ Pro ۵G در بازار‌های متعدد رونمایی کرد، اطلاعات تازه نشان می‌دهد که گوشی‌های هوشمند سری Narzo ۵۰ جایگزین مجموعه Narzo ۳۰ نیز می‌شوند چرا که یک گوشی با نام Narzo ۵۰A ۴G در هند و تایلند مجوز گرفته است.

گوشی‌های هوشمند Narzo

یک تلفن هوشمند Realme با نام RMX۳۴۳۰ توسط اداره استاندارد هند (BIS) و کمیسیون ملی پخش و مخابرات تایلند (NBTC) تأیید شده است، در حالی که اداره استاندارد هند هیچ اطلاعاتی از این گوشی را فاش نکرده است، نهاد دوم تایید می‌کند که این محصول یک تلفن هوشمند ۴G LTE است که با نام Realme Narzo ۵۰A ۴G در بازار عرضه می‌شود.

چه اتفاقی برای گوشی‌های هوشمند سری Realme Narzo ۴۰ رخ می‌دهد؟

کمپانی Realme به دلیل استفاده کردن از عدد "۴" در نام دستگاه‌های خود شناخته شده است، برای یادآوری این شرکت گوشی‌هایی با نام‌هایی مانند Realme ۴ یا Realme X۴ / X۴۰ را عرضه نکرد و دلیل آن این است که بسیاری از مارک‌های چینی عدد "۴" را به عنوان یک رقم بد در کشور می‌دانند.

گوشی‌های هوشمند Narzo ۵۰

از این رو، به نظر می‌رسد که سری Narzo ۵۰ جایگزین محصولات خانواده Narzo ۴۰ خواهد شد، البته هنوز زود است درباره مشخصات گوشی‌های سری Narzo ۵۰، که ممکن است شامل Narzo ۵۰A، Narzo ۵۰ و Narzo ۵۰ Pro باشد، گمانه زنی کنیم، در هر حال احتمال می‌رود دو مورد اخیر در نسخه‌های ۴G و ۵G وارد بازار شوند.

سال گذشته نیز گوشی‌هایی مثل Narzo ۲۰A، Narzo ۲۰ و Narzo ۲۰ Pro در ماه سپتامبر معرفی شدند، با توجه به این مورد احتمالاً، برنامه شرکت این است که نسل بعدی تلفن‌های هوشمند نارزو را امسال  هم در همان ماه ارائه کند.

گوشی‌های هوشمند ریلمی


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.