سرهنگ اصل مرز گفت: سپاه و نیروی انتظامی دو رکن اصلی افزایش امنیت است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، سرهنگ سروش اصل مرز فرمانده انتظامی شهرستان مهران در جلسه تعاملی انتظامی با سپاه ناحیه شهرستان گفت: تدوام و تعمیق روابط، بین سپاه و نیروی انتظامی زمینه ساز توفیق در ماموریت‌های مشترک شده و تقویت امنیت پایدار در بین شهروندان را بدنبال خواهد داشت.

او با قدردانی از حمایت و همکاری‌های نیروی مقاومت بسیج و سپاه شهرستان در ماموریت‌های نیروی انتظامی، افزود: تعامل و همکاری عمیق و سازنده سپاه و نیروی انتظامی نقش موثری در ارتقاءامنیت اجتماعی و آرامش روحی و روانی مردم دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان مهران با بیان اینکه سپاه و نیروی انتظامی دو رکن اصلی افزایش امنیت هستند ادامه داد: باید با برنامه ریزی و مدیریت هوشمند و با استفاده از اهرم‌های اجتماعی و مشارکت دو جانبه امنیت مطلوب را در سطح شهرستان حفظ کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه مهران در ادامه هدف از تشکیل این جلسه را همدلی و همکاری نیروی انتظامی با عوامل سپاه دانست و یادآور شد: سپاه برای اجرای طرح‌ها و ماموریت‌های مشترک با نیروی انتظامی آمادگی کامل دارد و هر قدر این تعامل و همکاری بیشتر باشد شاهد امنیت بیشتری در سطح شهرستان خواهیم بود.

سرهنگ عبدالله امینی ضمن قدردانی از تلاش و زحمات نیروی انتظامی در ایجاد امنیت پایدار در سطح شهرستان بیان کرد: تعامل مناسب و دقیق پلیس و بسیج می‌تواند در بحث پیشگیری از حوداث احتمالی موثر باشد و آرامش را برای مردم به ارمغان آورد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.