رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان قزوین از آغاز رقابت ۸ تیم از دانش‌آموزان استان در مرحله نهایی چهاردهمین لیگ علمی پایا از ششم شهریور ماه خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سرهنگ محمد سرباز رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان گفت: ۸ تیم پنج نفره از دانش‌آموزان بسیجی استان شنبه ۶ شهریور ماه آماده شرکت در مرحله نهایی چهاردهمین دوره لیگ علمی پایا می‌شوند.

سرهنگ سربازافزود: با توجه به اینکه این مسابقات در سطح بین المللی برگزار شده و دانش‌آموزان سراسر جهان اسلام در این مسابقات شرکت می‌کنند افزود: استان قزوین طی سنوات گذشته و تاکنون توانسته به خوبی در این مسابقات حاضر شود و مدال‌های رنگارنگی را از آن خود کند.

این مسئول ابراز کرد: اکنون در مرحله پایانی لیگ علمی پایا ۳ تیم از مدرسه پسرانه شهید بابایی ناحیه یک آموزش و پرورش استان قزوین در دو رشته‌ی ریاضی و یک تیم در رشته‌ی انسانی پایه‌ی دهم به سر تیمی علیرضا نصرتی، سبحان امینی و اردوان شهبازی، یک تیم از مدرسه‌ی دخترانه‌ی پردیس بهشتیان ناحیه دو استان در رشته‌ی پژوهش پایه‌ی هشتم به سر تیمی آرشیدا امامی، یک تیم از مدرسه دخترانه‌ی فرزانگان در رشته‌ی علم انسانی پایه‌ی یازدهم به سرتیمی معصومه علیمردانی و دو تیم از مدرسه‌ی دخترانه‌ی فرزانگان شالباف در پایه‌های نهم رشته‌ی کارآفرینی به سرتیمی ثمین صادقی‌پور و نازنین رضاپور به مرحله‌ی نهایی چهاردهمبن دوره‌ی لیگ علمی پایا راه یافتند.

وی تصریح کرد: در این دوره از برگزاری لیگ علمی پایا کشور شاهد رشد ۱۰۰ درصدی تیم‌های پذیرفته شده استان قزوین در مرحله نهایی بودیم که افتخار دیگری برای استان و برگ زرینی در کارنامه عملکرد دانش آموزان استان است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.