معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: ۷۰۰ بیمار کرونایی به شکل بستری موقت دارو‌های خود را از بیمارستان می‌گیرند و در منزل استراحت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، ابراهیم جلیلی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان همدان از افزایش بیماران مبتلا به کرونا در استان خبر داد و گفت: متاسفانه آمار مراجعات به بیمارستان‌ها بالاست و تقریبا تخت‌های بیمارستانی تکمیل شده اند.

او با اشاره به اینکه هر روز تخت‌هایی برای بیماران مبتلا به کرونا اضافه می‌شود، افزود: دو بیمارستان صحرایی در بیمارستان بهشتی و بعثت ایجاد شده تا بتوانیم تمام بیماران را درمان کنیم.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان همدان با بیان اینکه در حال حاضر ۲ هزار و ۱۰۰ بیمار درمان می‌شوند که از این تعداد یک هزار و ۵۰۰ بیمار بستری هستند، تاکید کرد: تقریبا ۷۰۰ بیمار هم به شکل بستری موقت، دارو‌های خود را از بیمارستان می‌گیرند و در منزل استراحت می‌کنند.

جلیلی با بیان اینکه خوشبختانه واکسیناسیون گسترش یافته که امیدواریم این روند ادامه داشته باشد گفت: تعطیلات اخیر در کاهش بیماری تاثیر دارد، اما اینگونه نیست که بلافاصله اثر آن را ببینیم، ممکن است دو هفته طول بکشد تا مراجعات افراد به بیمارستان‌ها را کم کند.

انتهای پیام/م

برچسب ها: کرونا ، بستری موقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.