فرماندار تهران مطرح کرد؛

آخرین وضعیت بهره برداری از پروژه‌های عمرانی شهر تهران

فرهادی آخرین جزئیات بهره برداری از پروژه‌های عمرانی شهر تهران را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، عیسی فرهادی فرماندار تهران در جلسه افتتاح پروژه‌های استان تهران اظهار کرد:امسال در جمع بندی پروژه‌های عمرانی تهران به دلیل تغییر و تحول دولت ، شرایط کرونایی و تعطیلی ها دیر اقدام شد و پروژه‌های شهرداری تهران در جمع بندی اعلام نشد.

وی ادامه داد:عمده پروژه‌ها مربوط به گاز رسانی دو روستای همه سین و هاجر آباد است که آخرین روستا‌های استان در حوزه گاز رسانی هستند.  هفته دولت این پروژه ها به بهره برداری می‌رسند. همجنین آبرسانی به مرتضی گرد و افتتاح ایستگاه آتش نشانی روستای رسالت با اعتبار ۸ میلیارد تومان از محل ارزش افزوده و افتتاح درمانگاه رسالت از همین محل انجام خواهد شد.

۱۸۵ پروژه از درآمد مالیات افتتاح خواهد شد

در ادامه مراسم عبدالرضا چراغعلی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران  اظهار کرد: نزدیک به ۷ هزار میلیارد تومان بودجه برای ۴۲۱ پروژه  اعتبار در نظر گرفته شده  است که ۱۸۵ پروژه از محل اعتبارات ارزش افزوده یعنی مالیات ، ۹۹ پروژه در حوزه فرمانداری‌ها و شهرداری‌ها و با مشارکت بخش خصوصی است و  مردم نقش به سزایی در اجرای آن‌ها دارند.

وی ادامه داد:شهرستان‌های تهران، ملارد، پردیس، رباط کریم بیشترین پروژه‌ها را داشتند و  بحث توسعه شهرک‌های صنعتی و حمل و نقل ریلی و رونق پروژه‌های عمرانی از اهمیت به سزایی برخوردار هستند.
انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار