همزمان با روز پزشک با حضور مسئولان زرند از پزشکان و کادر درمان این شهرستان تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،علی صادق زاده فرماندار زرند با گرامیداشت روز پزشک بیان کرد: تلاش امروز کادر درمانی در مقابله با کرونا کمتر از رشادت رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس نیست.

او گفت: امروز در عرصه مبارزه با بیماری کرونا؛ مدافعان سلامت با تاسی از رزمندگان دوران جنگ تحمیلی، در راستای حفظ سلامت مردم احساس تکلیف نموده اند و از آغاز شیوع این ویروس منحوس در صف مقدم مبارزه با آن حضور جهادی داشته‌اند؛ و در این راه شهدای گرانقدر داشتیم.

فرماندار زرند از مردم شریف و مومن زرند خواست، به‌احترام زحمات طاقت فرسای پزشکان و پرستاران، توجه ویژه‌ای در رعایت توصیه‌های بهداشتی در این روز‌های حساس را داشته باشند.

دکتر علی رشیدی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان زرند در این آیین ضمن گرامیداشت روز پزشک و خیرمقدم به حاضران از خدمات و تلاش‌های مسئولانه و ایثارگرانه پزشکان و کادر درمانی در راستای مبارزه با بیماری کرونا قدردانی کرد و افزود: امروز در عرصه مبارزه با بیماری کرونا؛ مدافعان سلامت در رابطه با حفظ سلامت مردم احساس تکلیف نموده اند و از آغاز شیوع این ویروس منحوس کرونا در صف مقدم مبارزه با آن حضور داشته‌اند.

او گفت، تلاش‌های کادر درمان و پزشکی موضوع ساده‌ای نیست، این عزیزان روز‌های متوالی و ساعت‌ها در روز با لباس‌های مخصوص با جدیت تلاش کردند و این تلاش‌های جهادگونه و بی ادعا جای قدردانی دارد.

احمد نورالدینی رئیس دفتر نماینده مردم شهرستان‌های زرند و کوهبنان هم با گرامیداشت روز پزشک پیام تبریک خانم دکتر شریعتی را به مدافعان سلامت رساند و گفت پزشکان و فعالان حوزه سلامت، بهداشت و درمان رسالت بسیار سنگینی در قبال جامعه به‌عهده دارند که در نوع خود ارزشمند و ستودنی است.

دکتر گلنوش محمدی رئیس بیمارستان سینا زرند در حاشیه این مراسم، هدف از اجرای این آیین را تجلیل از تلاش‌های پزشکان در حوزه‌های متعدد عنوان کرد و افزود: اول شهریور فرصت مغتنمی برای یادآوری و درک اهمیت جایگاه جامعه پرتلاش و توانمند پزشکان متعهد است. دکتر محمدی گفت: در حال حاضر ۴۶ پزشک عمومی و متخصص در این بیمارستان به بیماران خدمت رسانی می‌کنند و به خود می‌بالیم که در جوار پزشکان پاک نهاد و نیکوسرشتی که با توانایی و دانایی خود در تامین سلامت جامعه گام بر می‌دارند، کار می‌کنیم.

دکتر محمدی با بیان اینکه جامعه پزشکی در تمام مقاطع حساس همواره از خودگذشتگی داشته اند اظهار کرد، درخشش و جانفشانی جامعه پزشکی در دوران کرونا فصل جدیدی از ایثار و فداکاری این قشر را به مردم نشان داد که این اقدام خود شایسته تقدیر و تجلیل است.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.