فرمانده انتظامی شهرستان دهلران:

ایجاد امنیت، یکی از اصلی‌ترین اهداف مجموعه نیروی انتظامی است

سرهنگ مکی گفت: آرامش اجتماعی و افزایش احساس امنیت عمومی ثمره تعامل دستگاه‌های دولتی، مردم و نیروی انتظامی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، سرهنگ منوچهر مکی، فرمانده انتظامی شهرستان دهلران، گفت: نیروی پلیس با رویکرد ارائه خدمات شایسته و مطلوب، توانسته است ضمن ارتقای امنیت عمومی ، رضایت مندی شهروندان را در حوزه احساس امنیت اجتماعی نیز تا حد مطلوبی محقق سازد.

او با بیان اینکه مهمترین سرمایه سازمانی نیروی انسانی است ، افزود: مهمترین مولفه در اجرای هر چه بهتر ماموریت‌های ناجا سلامت جسمانی کارکنان است و افزایش انگیزه، نشاط و پرورش استعداد خلاق همراه با قوای جسمانی سالم در اجرای برنامه‌های آموزشی و ورزشی ناجا و در راستای بهبود خدمت رسانی به شهروندان صورت می‌پذیرد.

فرماندهی انتظامی شهرستان دهلران با اشاره به تعامل پلیس با مردم گفت: آرامش اجتماعی و افزایش احساس امنیت عمومی ثمره تعامل دستگاه‌های دولتی، مردم و نیروی انتظامی است و تعاملات باید در جهت خدمتگزاری به مردم تقویت شود.

او با بیان اینکه ما نیز نسبت به تعامل با مردم اعتقاد ویژه داریم ، اظهار کرد: ایجاد امنیت در خور شأن مردم، یکی از اصلی‌ترین اهداف مجموعه نیروی انتظامی است، زیرا هیچ چیز به اندازه سلامت و امنیت که ۲ نعمت پنهان خداوند هستند برای مردم اهمیت ندارد.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.