لندرور جدیدترین و سریع ترین خودروی خود به نام Range Rover Sport SVR را به بازار معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از اتوکار؛ لندرور، اخیرا مدل جدید خودروی خود را به نام Range Rover Sport SVR معرفی و برخی از خصوصیاتش را فاش کرده است. لندرور  اعلام کرد خودروی جدید این شرکت، مجموعه‌ای از سنسورهای اطراف خود، برای  فاصله‌گیری از خودروی استاندارد، که توسط  بخش عملیات وسایل نقلیه ویژه توسعه یافته، را دارا است.

براساس گزارش‌ها روی کاپوت خودروی Range Rover Sport SVR Ultimate حروف جدید و روی صندوق عقب این خودرو دریچه‌های  فیبر کربنی، رینگ‌های آلیاژی ۲۲ اینچی و کالیپر‌های ترمز تعبیه شده است. گفته شده، خریداران می‌توانند طیف وسیعی از ترکیبات رنگی منحصر به فرد را که توسط تیم SV Bespoke توسعه یافته انتخاب کنند. شایان ذکر است همه مدل‌ها دارای سقف مشکی، درپوش آینه و سایر جزئیات هستند.

لندرور

خصوصیات خودروی جدید لندرور چیست؟

افزون بر این، مدل جدید لندرور اسپرت SVR دارای ۵۴۲ اسب بخار قدرت ۵۱۶ پوند فوت ۵.۰ لیتری V۸ سوپر شارژر است، بنابراین می‌تواند سرعت ۰-۶۲ مایل در ساعت را در ۴.۵ ثانیه بشکند و حداکثر سرعت آن به ۱۷۶ مایل در ساعت برسد. گفتنی است قیمت این شاسی بلند لندرور بیش از 900 هزار پوند است. . شرکت Land Rover  هنوز محدودیت تولید برای خودروی جدید خود اعلام نکرده اما در حال حاضر  پیکربندی آن  در وب سایت مارک موجود است.

جدیدترین مدل لندرور

بر اساس گزارش‌ها، هفته گذشته، عکس‌های جاسوسی از خودروی لندرور اسپرت  SVR منتشر شده بود. ترمزهای بزرگ، اگزوز چهار خروجی و اسپویلر عقب برجسته همچنان این خودرو را از خودرو‌های معمولی متمایز می‌کند. گفته شده، یک تغییر اساسی در ظاهر خودروی جدید ایجاد شده است. پیش بینی می‌شود، V۸، ۵.۰ لیتری V۸ توسعه یافته توسط JLR برای ایجاد یک واحد ۴.۴ لیتری دو توربو مشتق بشود، تا راه را برای  لندرور  با پهنای ۶۱۶ اسب بخار و ۵۵۲ پوند فوت خروجی هموار کند.  


بیشتربخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
م
۰۰:۱۴ ۰۴ شهريور ۱۴۰۰
رنجور نه لندرور دقت کنید
آخرین اخبار