مدیرکل کمیته امداد یزد گفت: بیش از ۲ هزار کارمند که پنج درصد از کارمندان شاغل در سطح استان را تشکیل می‌دهند، حمایت از ایتام را بر عهده دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمد شجاعان مدیرکل کمیته امداد استان یزد گفت: طرح "هر کارمند، حامی فرزند معنوی" از طریق هماهنگی و تعامل با سازمان‌ها و ادارات و استفاده از ظرفیت بالقوه کارکنان دستگاه‌های اجرائی استان برای حمایت مادی و معنوی از فرزندان نیازمند و یتیم در حال اجرا است، این طرح از کار‌های مهم و ماندگار در مسیر خدمت‌رسانی به نیازمندان به‌ویژه ایتام تحت حمایت کمیته امداد و فرزندان نیازمند (محسنین) است که امید است با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های استانی به سرانجام و نتیجه برسد.

مدیرکل کمیته امداد استان یزد اظهار داشت: هم‌اکنون ۵۲۰۰ یتیم و فرزند نیازمند (غیر یتیم) تحت حمایت کمیته امداد استان یزد از حمایت ۲۵ هزار حامی نیکوکار در قالب طرح‌های اکرام ایتام و محسنین بهره‌مند هستند و در سه‌ماهه نخست سال جاری پنج میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان از سوی حامیان خیراندیش به ایتام و فرزندان نیازمند غیر یتیم کمک شد.

او گفت: نیکوکاران می‌توانند با مشارکت در طرح اکرام ایتام و محسنین یتیم و یا فرزند نیازمند (محسنین) موردنظر خود را انتخاب کرده و ماهیانه حداقل ۳۰ هزار تومان به آن‌ها کمک کنند.

شجاعان افزود: سامانه‌های اینترنتی ekram.emdad.ir و mohsenin.ir ساده‌ترین روش برای حمایت و کمک به ایتام و فرزندان نیازمند تحت حمایت این نهاد به‌صورت غیرحضوری و آنی است و نیکوکاران یزدی می‌توانند با ثبت‌نام در این سامانه‌ها حمایت ایتام و فرزندان نیازمند موردنظر خود را بر عهده گیرند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار