پیام تسلیت حجت الاسلام حسن ابوترابی‌فرد در پی درگذشت محمدرضا حکیمی

خطیب موقت نماز جمعه تهران در پیامی درگذشت محمدرضا حکیمی اسلام شناس و محقق برجسته را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام سید محمدحسن ابوترابی‌فرد خطیب موقت نماز جمعه تهران در پیامی ارتحال محمدرضا حکیمی اسلام شناس و محقق برجسته را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

ارتحال اسلام شناس سترگ، حکیم متاله، جناب استاد محمدرضا حکیمی (رضوان الله تعالی علیه) جوامع علمی، حوزوی و دانشگاهی را سوگوار کرد.

این متفکر برجسته معاصر با فهم درست و عمیق از معارف انسان ساز قرآن و عترت زبان و قلم رسا و احیاگر خویش را در خدمت احیای فضیلت و عدالت قرارداد.

او با بهره فراوان از محضور پیشگامان دانش و معرفت بویژه در حوزه علمیه مشهد مقدس عمر گرانبها و پر ارزش خویش را در راه پیراستن معارف ناب دین از پیرایه‌ها سپری کرد. این متفکر نواندیش و مصلح اجتماع با اعتقاد راسخ به اندیشه سیاسی و راه امام بزرگوار در پاسداری از هویت دینی و عزت و اقتدار امت اسلام و مبارزه با استبداد و استثمار بر ضرورت و اهمیت الهام از مدرسه غدیر و عاشورا برای رویارویی با ظلم و بسط عدالت پای می‌فشرده و با آرزوی علو درجات برای آن دانشمند متعهد، برای خاندان معزز حکیمی، بویژه برادر ارجمند و مکرم ایشان حضرت حجت الاسلام والمسلمین آقای محمد حکیمی از خداوند سبحان صبر و اجز جزیل مسئلت دارم.

سید محمدحسن ابوترابی»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار