معاون پژوهش، برنامه ریزی و مدیریت منابع انسانی آموزش و پرورش کرمان گفت: نقل و انتقالات فرهنگیان استان تا ۱۵ شهریور ماه تعیین تکلیف می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، قوام رضا میرحسینی، معاون پژوهش، برنامه ریزی و مدیریت منابع انسانی آموزش و پرورش استان کرمان، در نشست شورای معاونان آموزش و پرورش استان با روسای ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد از ثبت تقاضای ۲ هزار و ۴۷۲ معلم در سامانه نقل و انتقال اضطراری خبر داد و گفت: نتایج نقل و انتقالات فرهنگیان استان تا ۱۵ شهریور ماه اعلام می‌شود.

او با بیان اینکه ساماندهی نیروی انسانی برای سال تحصیلی جدید پیگیری جدی می‌شود، افزود: ساماندهی بهینه نیروی انسانی لازمه ارتقا کیفیت فعالیت‌های آموزشی و پرورشی است.

میرحسینی بر اشراف کامل به سامانه‌ها و وظایف سازمانی اشاره کرد و گفت: اشراف بر وظایف سازمانی نقش موثری در کاهش آسیب‌ها و اشتباهات دارد.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و مدیریت منابع انسانی آموزش و پرورش استان کرمان بر پیگیری ثبت سفارش کتب درسی در سامانه تاکید کرد و گفت:رتبه شهرستان‌ها و مناطق استان در زمینه ثبت سفارش کتب درسی تا پایان هفته جاری اعلام خواهد شد.

میرحسینی از ارسال کتب درسی به شهرستان‌ها و مناطق استان خبر داد و افزود: کتب درسی دانش آموزان قبل از شروع سال تحصیلی جدید توزیع می‌شود.

او با اشاره به تهیه تجهیزات تخصصی فنی و حرفه‌ای ،بهداشتی و ورزشی، گفت: تجهیزات بهداشتی و ورزشی مدارس در قالب کاروان‌های ورزشی و سلامت تا ابتدای سال تحصیلی جدید توزیع می‌شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار