عضو هیئت مدیره منابع انسانی گروه قطعه سازان گفت: امروز اولین مرحله از واکسیناسیون ۳ هزار نفری کارکنان قطعه سازی صورت گرفت.

به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، مونا عبدالهیان عضو هیئت مدیره منابع انسانی قطعه سازان در حاشیه مراسم واکسیناسیون ۳ هزار نفر از کارکنان قطعه سازی، گفت: از زمان شروع کرونا که تاثیرات منفی در صنعت خودروسازی و قطعه سازی گذاشت، با توجه به اینکه همه شرکت‌ها سیاست انقباضی در بخش توسعه و تولید داشتند، گروه ما سیاست انبساطی در تولید شیفت‌های کاری و توسعه و اشتغال ایجاد کرده است.

او ادامه داد: با توجه به اینکه شرایط اقتصادی و اشتغال و بحران جهانی کرونا تاثیرات برآیندی منفی در اهم جامعه و از دست دادن تعداد زیادی از هموطنان به ما را داشته، سعی کرده ایم در صنعت تولید با حداکثر ظرفیت در بخش تولید هیچ گونه تعدیل نیروی انسانی نداشته باشیم.


بیشتر بخوانید


عبدالهیان با بیان اینکه سیاست گروه مبنی بر جذب نیرو‌های کارآمد و اشتغال در صنعت قطعه سازی خصوصا دانشجو‌ها و فارغ التحصیلان که بازار کار سختی را برای جذب دارند، گفت: به دنبال افزایش تولید هستیم و این طرح به دلیل کاهش تلفات و از بین رفتن ویروس کرونا انجام شده است.

این مقام مسئول گفت: شرکت‌های قطعه سازی بیشترین مسئولیت اجتماعی را در شرایط کنونی دارند تا بتوانند به عنوان چرخ دنده کوچک در بخش صنعت خدمت رسانی در حوزه سلامت و خدمت رسانی در حوزه واکسیناسیون داشته باشد.

عضو هیئت مدیره منابع انسانی گروه فرزانگان و قطعه سازان گفت: امید‌واریم بتوانیم با هم‌اندیشی تلاش جامعه صنعتی و اقتصادی را به حد توان برسانیم و بارقه‌های امید را گسترش دهیم. این طرح تا زمانی که دور واکسن تامین شود در بخش صنعت این پایگاه برای نیرو‌های تولید و خانواده هاشون فعال خواهد بود. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار