مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: ساخت مجتمع فرهنگی هنری یا تالار مرکزی سمنان هشت درصد پیشرفت دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، فرشید فلاح مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با بیان اینکه این طرح طی پنج ماه از زمان تحویل زمین به پیمانکار هشت درصد پیشرفت فیزیکی دارد افزود: طبق برنامه دوساله اسکلت این پروژه بزرگ باید به اتمام برسد.

فلاح در جریان این بازدید با پیمانکار و دست اندرکاران این پروژه گفتگو کرد و در جریان روند اجرایی، مسایل و مشکلات و برنامه‌های آتی احداث و تکمیل این پروژه فرهنگی هنری قرار گرفت.

پیمانکار پروژه تالار مرکزی سمنان نیز در این بازدید به بیان روند فعالیت‌ها و مسایل و مشکلات پرداخت و گفت: مشکل کمبود و گرانی مصالح از جمله سیمان، قطع برق و تعطیلی‌های ناشی از کرونا از مسایلی است که در روند اجرایی این پروژه وقفه و مشکلاتی ایجاد کرده است.

مجتمع فرهنگ و هنری (تالار مرکزی) سمنان در زمینی به وسعت ۱۵ هزار مترمربع و زیربنای ۱۰ هزار مترمربع احداث می‌شود و شامل ۶ طبقه است.

این مجتمع فرهنگی و هنری که در ضلع جنوبی پارک کومش سمنان در دست اجراست و از مصوبه‌های سفر اول رئیس جمهوری در سال ۹۵ به استان سمنان بود و شامل یک سالن اجتماعات بزرگ با ظرفیت ۸۵۰ نفر، دو پلاتو تمرین تئاتر با ظرفیت ۵۰ نفر، دو سالن سینما ۷۵ نفری و یک سالن سینما ۱۴۰ نفری است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.