فرماندار شهرستان نیکشهر گفت: ۸۷ طرح عمرانی در بخش های مختلف شهرستان در هفته دولت به بهره برداری می رسد.

ضیاء الحق هاشمزهی فرماندار شهرستان نیکشهر  در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: هفته دولت یادآور تلاش و کوشش دولتمردانی است که در سخت ترین شرایط برای اعتلای کشور و انقلاب از هیچ تلاشی دریغ نکرده اند.

او گفت : در شرایط سخت اقتصادی خوشبختانه با پیگیری های انجام شده پروژه های مهم شهرستان نیکشهر متوقف نشده اند و در برخی از مناطق نیز کار های بزرگ و ماندگاری در حال انجام است .

فرماندار شهرستان نیکشهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و با تبریک هفته دولت افزود : در هفته دولت امسال ۸۷ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت .

هاشمزهی فرماندار نیکشهر بیان کرد : این پروژه ها در بخش های بهداشت و درمان، راه ، فضاهای ورزشی ، بهسازی منازل روستایی و مددجویان ، امور عشایر ، جهاد کشاورزی و نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس خواهند بود .

وی گفت : در اولین روز از هفته دولت ۳ پروژه با اعتبار ۳۱،۱۰۰ میلیون ریال در بخش بنت و مرکزی با حضور مدیر کل ورزش و جوانان افتتاح شد.

ضیاءالحق هاشمزهی فرماندار شهرستان نیکشهر افزود : بازدید از قطعه ۱ راه ارتباطی نیکشهر _ بنت به هرمزگان و سالن ورزشی روستای دهان از دیگر برنامه های روز اول هفته دولت در شهرستان نیکشهر بود .

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار