همزمان با آغاز هفته دولت خط تولید تفتان ماسک، ماسک سه لایه پزشکی با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهوری، استاندار سیستان و بلوچستان، مسوولان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، روسای دانشگاه ها و جمعی از مقامات استانی در مرکز رشد دانشگاه علوم پزشکی زاهدان به بهره برداری رسید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سینا تاجری مدیر تولید تفتان ماسک  اظهار داشت: ماسک تفتان وابسته به مرکز رشد واحدهای فناور سلامت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان تنها دارنده مجوز غذا و دارو، کد IRC، پروانه ساخت از تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت و نشان سیب سلامت و برچسب اصالت در زاهدان است.

سینا تاجری گفت: ظرفیت تولید روزانه این واحد تولیدی یکصد هزار ماسک استاندارد است که نگرانی های هم استانی های عزیز و مراکز درمانی و داروخانه ها، تجهیزات پزشکی، هایپر مارکت ها و غیره را در تامین ماسک با کیفیت بالا مرتفع می کند.

وی افزود: یکی از مشکلات اساسی سیستان و بلوچستان همزمان با آغاز ویروس کرونا فقدان ماسک بهداشتی با کیفیت همراه با مجوز استاندارد بود که خوشبختانه با تلاش و همکاری مسوولان استان و دانشگاه علوم پزشکی این نیاز مرتفع شده و مراکز درمانی، داروخانه ها، فروشگاه های کالاهای پزشکی و زنجیره ای از تامین ماسک با هزینه مناسب و با کیفیت بی نیاز شده اند.

مدیر تولید تفتان ماسک بیان کرد: این واحد تولیدی در سیستان و بلوچستان یکی از بهترین برندهای ماسک ایرانی است که از منسوجات نبافته نرم و لطیف درجه یک کارخانجات بافتینه تهیه شده و در رنگ بندی های متنوع و بسته بندی های زیبا و به صورت استریل به هم استانی های عزیز عرضه می شود.

وی گفت: مراکز پخش، داروخانه ها و همشهریان گرامی می توانند ماسک مورد نیاز خود را با ثبت سفارش از طریق شماره واتساب ٠٩١٥٨٤٩٨٦٥٢ و یا مراجعه حضوری به میدان دکتر حسابی، پردیس دانشگاه علوم پزشکی، مرکز رشد واحدهای فناور سلامت دفتر "تفتان ماسک" تهیه کنند.

انتهای پیام/ع 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار