معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز:

رفع نواقص بهداشتی و ایمنی مدارس هدف پروژه مهر است

عبیات هدف از تشکیل کارگروه سلامت و بهداشت در ستاد پروژه مهر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز را ایمن سازی و بهبود وضعیت بهداشتی مدارس عنوان کرد.

علی عبیات معاون پرورشی و تربیت بدنی ناحیه یک اهواز در حاشیه جلسه کارگروه سلامت و بهداشت ستاد پروژه مهر این ناحیه آموزشی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: ایجاد هماهنگی‌های لازم در پیشبرد ایمن سازی و استاندارد سازی وضعیت بهداشتی مدارس از اهداف تشکیل کمیته ایمنی و بهداشتی در پروژه مهر است.

او با بیان اینکه کمیته سلامت و بهداشت در ستاد پروژه مهر جهت رفع نواقص بهداشتی و ایمنی موجود در مدارس ایجاد شده است که برنامه‌های عملیاتی و تقویم اجرایی آن تدوین و به مدارس ابلاغ خواهد شد، افزود: همراهی نهاد‌های ذیربط یکی از ارکان اساسی تحقق اهداف این کمیته در ایمن سازی و مقاوم سازی فضا‌های آموزشی ناحیه یک اهواز به شمار می‌رود.

عبیات تصریح کرد: رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک، مواد شوینده دست، بررسی وضعیت جسمانی دانش آموزان و همچنین آموزش‌های مجازی به منظور پیشگیری از بیماری کرونا را می‌توان از مهمترین فعالیت این کمیته نام برد.

مجموعه فعالیت‌هایی که در یک آموزشگاه، یا حتی اداره‌ها به منظور هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن بازگشانی مدارس از قبیل؛ زیبا سازی فضا‌های آموزشی، آماده کردن آموزشگاه و مدارس برای آغاز سال تحصیلی و برگزاری جشن درخور دانش آموزان است، پروژه مهر نام دارد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار