راننده قطار با دیدن فیلی که نزدیکی ریل قطار پرسه می زد با هوشیاری خود از وقوع حادثه جلوگیری کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی در شبکه‌های اجتماعی تبدیل به ویدئویی داغ شده است قدم زدن یک فیل در نزدیک ریل راه آهن در هند را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو این فیل در حالی که در امتداد ریل راه آهن به سمت قطار حرکت می‌کند دیده می‌شود. بنا به گزارش رسانه‌های محلی هند راننده قطار با مشاهده این فیل بلافاصله سرعت قطار را کم کرد تا از وقوع حادثه احتمالی جلوگیری کند.

در این ویدئو مشاهده می‌شود این فیل با نزدیک شدن قطار وارد جنگل مجاور شده و از قطار دور می‌شود. این اتفاق در منطقه «جاپایگوری» واقع در شمال بنگال رخ داد.


بیشتر بخوانید


خوشبختانه با واکنش به موقع راننده قطار موجب شد تا از وقوع حادثه ناگوار جلوگیری شود. این ویدئو توسط یک کاربر هندوستانی در توئیتر منتشر شد. او در شرح این ویدئو نوشت: راننده قطار «دی دورای» و «پی کومار» با واکنش به موقع خود موجب نجات این حیوان (فیل) شدند.

این ویدئو پس از انتشار در توئیتر با واکنش کاربران نیز همراه بود و بسیاری واکنش سریع رانندگان قطار را مورد تمجید قرار دادند. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «عالی بود. من از این رانندگان تشکر می‌کنم. من شاهد حوادث تلخی بوده ام که متاسفانه جان فیل‌های زیادی را گرفته است.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار