امام جمعه بافق:

دولت و مجلس نقدپذیری و انتقاد را برای خود الگو کنند

حجت الاسلام سعادت فر گفت: از دولت درخواست می‌شود که به بحث تبعیض در پرداخت حقوق توجه کند که در شهرستان بافق بسیار دیده می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، حجت الاسلام سعادت فر امام جمعه بافق در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با گرامیداشت هفته دولت و شهادت رجایی و باهنر، به جلسات رای اعتماد مجلس به وزرای دولت انقلابی اشاره کرد و گفت: مجلس شورای اسلامی با وسواس بیشتری به نقد و بررسی وزرا پرداخت که این یک نکته مهم و ضروری است.

حجت الاسلام سعادت فر افزود: روحیه نقد کردن و نقد پذیری بسیار مهم است و باید دولت و مجلس در زمینه نقد کردن و نقد پذیری یک الگو باشند.

امام جمعه بافق تصریح کرد: مطالبه گری در مورد شفافیت برای وزرا و شخص رئیس جمهور بسیار مهم است و برای سایر قوا و افراد نیز باید باشد.

امام جمعه بافق بیان داشت: کنترل دقیق بر استانداران باید صورت بگیرد و اختیارات شورا‌ها که با رای مردم انتخاب شدند، بیشتر شود.

او در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شروع به کار دولت انقلابی گفت: از کار‌های فوری دولت بسیار قدردانی می‌کنیم و امیدواریم که با تعویض مدیران استانی و شهرستانی، مدیران انقلابی به روی کار بیایند.

حجت الاسلام سعادت فر افزود: باید توجه کنیم که دولت در شرایطی به روی کار آمده که با کسری بودجه فراوان مواجه است، نکته بعد این است که این دولت، یک دولت مردمی است و دوران افراد غربگرا و لیبرال به پایان رسیده است.

امام جمعه بافق تصریح کرد: راه موفقیت کشور، در کار است و باید همه افراد کار خود را با نظم انجام دهند.

او افزود: این دولت، دولتی فسادستیز است و ما از دولت می‌خواهیم که به بحث تبعیض در پرداخت حقوق توجه کند که در شهرستان بافق بسیار دیده می‌شود.

حجت الاسلام سعادت فر گفت: مدیرانی که احساس می‌کنند که با تعویضشان، فشار خودشان و خانواده شان بالا می‌رود و با فشار بر افراد تلاش می‌کنند که در منصب خود باقی بمانند، بدانند که در دولت انقلابی تاثیری ندارد.

امام جمعه بافق همچنین خواستار برنامه ریزی دولت برای اربعین حسینی شد تا با یک رویکرد متفاوت زمینه سفر اربعین برای دوستداران امام حسین (ع) فراهم شود.

انتهای پیام/ غ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.