سرهنگ احمد شیرانی، از اجرای مجدد محدودیت‌های ترافیکی در استان یزد خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: طرح ممنوعیت‌های تردد در جاده‌ها از شب گذشته به پایان رسیده، اما  ورود به شهر‌های نارنجی و قرمز همچنان ممنوع است.

او افزود: کسانی که به این شهر‌ها ورود کنند از طریق دوربین‌ها مبلغ یک میلیون تومان جریمه می‌شوند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره اینکه آیا پس از ساعت ۲۴ روز جمعه منع تردد لغو شده و تردد خودرو‌ها عادی می‌شود یا خیر، گفت: در این مورد در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا تصمیم گیری می‌شود و هر تصمیمی که گرفته و به پلیس ابلاغ شود، اجرا خواهد شد.

او افزود: اگر تصمیم جدیدی هم گرفته نشود، مطابق مصوبه قبلی و بر اساس وضعیت رنگ بندی کرونایی شهر‌ها محدودیت‌های ترافیکی اجرا می‌شود، در نتیجه اینطور نیست که محدودیت‌های سفر برداشته شود.

سرهنگ شیرانی ادامه داد: اجرای طرح منع تردد شبانه نیز همچنان در تمام شهر‌های کشور اجرا می‌شود و خودرو‌های فاقد مجوز از ساعات ۲۲ تا ۳ بامداد اجازه تردد در سطح شهر را ندارند و در صورت تردد ۲۰۰ هزار تومان جریمه می شوند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از شهروندان خواست که از انجام سفر و تردد‌های غیر ضروری خودداری کنند تا با سرعت بیشتری از شرایط دشوار کرونایی عبور کرده و چرخه انتقال متوقف شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار