زلفی گل گفت: حق الناس موضوع مهمی است که باید در وزارت علوم حتما پیگیری شود.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدعلی زلفی گل وزیرعلوم، تحقیقات و فناوری در نشست خبری وزیر علوم که صبح امروز ۶ شهریور در وزارت علوم برگزار شد اظهار کرد: در وزارت علوم و موسسات وابسته باید بدانیم که با چه کسانی سر و کار داریم و آینده داران و آینده سازان کشور ما تحت نظر ما هستند و ما هم وظیفه خدمات رسانی به آن‌ها را داریم.

او افزود: کسانی که آینده کشور را می‌سازنند و آینده متعلق به آن هاست ما هم خدمات آموزشی و پژوهشی را به آن‌ها خواهیم داد. استادان ما باید بدانند که سر کلاس آن‌ها دانشمندان، اندیشمندان، متفکران، مدیران، روسای جمهور و وکیلان و همه بزرگان کشور حضور دارند؛ بنابراین اول باید قدر جوانان را بدانیم و تلاش کنیم که آن‌ها قدرشناسی را ببینند.

زلفی گل تصریح کرد: خداوند سر راه فرزندان این مملکت انسان‌های بزرگ از قبیل اعضای هیئت علمی و کارکنان را قرار داده است و خداوند به ما این توفیق را داده که به استعدادترین فرزندان این کشور خدمت رسانی کنیم و خواهشمندم که دانشجویان و همچنین خودمان که سر راه آن‌ها قرار گرفته ایم را دست کم نگیریم.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری بیان کرد: باید نهایت تلاش خود را کنیم تا در طول عمر تاثیر زیادی در آموزش عالی داشته باشیم. بیشترین و با کیفیت‌ترین خدمات را باید به فرزندان این مرز و بوم ارائه دهیم.

او گفت: یاوران علمی و کارکنان ستادی باید بدانند که نرم افزار خدمات دهی به فرزندان این مرز و بوم دست آن هاست و باید حتما به آن توجه ویژه‌ای داشته باشند.

زلفی گل بیان کرد: دوست داریم دانشجویان را پرورش دهیم تا وقتی در آینده به مراکز دولتی به عنوان ارباب رجوع مراجعه می‌کنیم آن‌ها با کیفیت‌ترین کار‌ها را انجام دهند.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: اگر کار دیگران را در اولین فرصت انجام ندهیم نظر خداوند هم شامل حالمان خواهد شد. از همکارانم در وزارت علوم خواهشمندم که در اولین فرصت این است که خودشان برای خودشان برنامه ریزی کنند تا برای هر تقاضا و درخواستی مراحل مختلفی را طی کنند و بنده در مسئولیت خودم این را از کارمندانم می‌خواهم.

او افزود: کسی که به بنده مراجعه می‌کند به هیچ عنوان نباید نامه اش زمان زیادی طول بکشد، بلکه لازم است تا طی یک برنامه زمان بندی شده برای کار ارباب رجوع زمان بگذاریم و در اولین برنامه مشکل آن‌ها را حل کنیم.

زلفی گل ادامه داد: برنامه ریزی می‌کنیم تا جواب دهی به یک نامه ارسال شده به وزارت علوم زمان زیادی طول نکشد در غیر اینصورت نشان دهنده همکاری نکردن با ماست.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری اضافه کرد: خواهشمندم از همین الان اگر امری به کارکنان و مدیران منتقل می‌شود، حتما رسیدگی به آن را در اولویت قرار دهند تا مردم بتوانند در زمان کوتاهی خدمات خود را دریافت کنند.

زلفی گل بیان کرد: باید حق الناس مردم را رعایت کنیم تا از راه دور مراجعه نکنند، بلکه به صورت تلفنی هم مشکلات آن‌ها حل شود. گفتنی است که یک فرهنگی ناسالمی در بین مردمان ما شکل گرفته که می‌گویند نامه در سیستم جمهوری اسلامی باید با پیگیری زیادی همراه باشد، در صورتی که ما باید آن را سر و سامان ببخشیم تا حق کسی ضایع نشود و بنده این موضوع را در وزارت علوم حتما پیگیری خواهم کرد.
انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۷ ۰۷ شهريور ۱۴۰۰
حق الناس زیادی به گردن است با این کنکور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۴ ۰۷ شهريور ۱۴۰۰
حرفهای خوبیست. اگه وقت اضافی هم دارین و میخواین وضعیت آموزش و دانشگاه ها رو سر و سامان بدین لطفا به وضعیت بسیار بد معیشتی اساتید حق التدریس که عمرشان را در راه تحصیل و تدریس گذرانده اند نیز رسیدگی بیشتری کنید. حقوق این قشر فاصله زیادی حتی با خط فقر دارد!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۶ ۰۷ شهريور ۱۴۰۰
واقعا سازمان سنجش نیاز به یه خانه تکانی اساسی و بنیادی داره . تو را به قرآن رسیدگی کنید . بچه های ما این همه درس می خونن ، زحمت می کشن بعد یه عده با اقدامات نادرستی مثل طراحی نامناسب و بی ربط سوالات کنکور و همینطور تقلب در کنکور زحماتشون رو به هدر میدن .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۲۴ ۰۷ شهريور ۱۴۰۰
لطفا آقای ابراهیم خدایی را برکنار کنید اصلا توی این دوسال لیاقت خودش رو نشون داد و‌فهمیدیم اصلا برای سنجش خوب نیست. لطفا یک خانه تکانی درست در سازمان سنجش انجام دهید و یک امتحان مانند کنکور ۹۹ و ۱۴۰۰ از همه شون بگیرید ببینیم سوادشون در چه حدی است لطفا لطفا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۳ ۰۶ شهريور ۱۴۰۰
سلام . آقای وزیر تو را به خدا به وضعیت سازمان سنجش رسیدگی کنید. این سالها بی اعتمادی نسبت به سازمان سنجش خیلی زیاد شده . همیشه و همیشه خبرهای زیادی از تقلب در مورد کنکور سراسری می شنویم که اذهان عمومی را به شدت مشوش و مردم را نگران کرده. تو را به قرآن جدی جدی جدی وارد موضوع سازمان سنجش بشین و موضوع لو رفتن هرساله سوالات رو پیگیری کنید.
آخرین اخبار