خودرو‌های دارای مجوز قانونی فقط اجازه ورود به مازندران را دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سرپرست پلیس راه مازندران با اشاره به پایان ممنوعیت تردد خودرو‌ها از ساعت ۲۴ دیشب ،گفت: فقط خودرو‌های دارای مجوز از استانداری ها، فرمانداری‌ها و راهور ناجا اجازه ورود به مازندران را دارند.

او افزود: ماموران مستقر در مبادی ورودی استان، با اقدامات کنترل در حوزه محدودیت تردد همچنان مشغول انجام وظیفه هستند.

سرپرست پلیس راه مازندران به رانندگان خودرو‌های پلاک غیربومی توصیه کرد: از سفر به استان بدون مجوّز قانونی خودداری کرده، زیرا با اِعمال قانون و بازگرداندن خودرو به مبدا موجه می‌شوند.

سرهنگ عبادی گفت: بیش از ۲۵ هزار خودروی غیربومی از ۲۴ مرداد تا ۵ شهریور امسال به مبدا بازگردانده و در همین مدت ۲۱ هزار دستگاه خودرو نیز اِعمال قانون شدند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۹ ۰۶ شهريور ۱۴۰۰
( فرمانداری تهران ) با استفاده از : رفیق بازی و پارتی فقط برای : وابستگان و دوستانشان و (همکاران قدیم و جدیدشان) مجوز تردد صادر می کنند . باید (فورا ) ضمن بررسی دقیق موضوع توسط : مسئولین ذیربط نسبت به این اقدام ( فرماندار و پرسنل فرمانداری تهران ) برخورد قاطع بشود . باید تمام مجوزهای قبلی را که با استفاده از رانت و رفیق بازی صادر شده توسط : وزرات کشور و پلیس لغو گردیده و به عبارتی صدور مجوز باید توسط فقط : وزارت کشور صادر شود نه فرمانداری تهران .
آخرین اخبار