رئیس دفتر روابط بین الملل جنبش حماس در دیدار با میخائیل بوگدانف درباره تحولات فلسطین گفتگو کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری آناتول، موسی ابو مرزوق، رئیس دفتر روابط بین الملل جنبش حماس که به روسیه سفر کرده است با میخائیل بوگدانف، معاون وزیر امور خارجه این کشور دیدار کرد.

جنبش حماس با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: موسی ابو مرزوق روز جمعه با میخائیل بوگدانف درباره تازه‌ترین تحولات مربوط به مسئله فلسطین گفتگو کرد.

بر اساس بیانیه جنبش حماس، ابو مرزوق و بوگدانف در این دیدار که در مسکو برگزار شد، درباره تحولات اوضاع فلسطین و حملات و تعرضات مستمر رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی‌ها گفتگو کردند.

موسی ابو مرزوق در این دیدار بر احقاق حقوق ملت فلسطین و حق مقاومت آنان در برابر رژیم اشغالگر صهیونیستی به هر شکل ممکن تاکید کرد.

وی تصریح کرد: اسرائیل با سیاست‌های افراطی خود بار دیگر موجب تشدید بحران و تنش آفرینی در اراضی فلسطین و منطقه می‌شود.

میخائیل بوگدانف هم در این دیدار بر موضع کشورش در حمایت از حقوق ملت فلسطین تاکید و به تلاش‌های مسکو با طرف‌های مسئول برای حل مسئله فلسطین اشاره کرد.

رژیم صهیونیستی از ماه مه ورود انواع کالا‌ها را به نوار غزه به شدت محدود کرده و این موجب تشدید وخامت اوضاع اقتصادی ساکنان این منطقه شده است. تل آویو همچنین با بازسازی ویرانی‌های جنگ اخیر در غزه (ماه مه) مخالفت می‌کند و آن را به اقدام جنبش حماس در آزادی چهار نظامی صهیونیست که در اسارت این جنبش در نوار غزه منوط کرده است، اما جنبش حماس با آن مخالف و خواهان تبادل اسرا میان طرفین است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار