ارسال آثار برای هفتمین همایش منطقه‌ای شعر عاشورایی در ساوه ۱۵ شهریورماه است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  هفتمین همایش منطقه‌ای شعر عاشورایی در ساوه ۳۱ شهریورماه برگزار می‌شود و ۱۵ شهریورماه آخرین مهلت ارسال آثار برای این همایش است.

این همایش به منظور تجلیل و تکریم از مقام حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت با حضور افرادی از ۵ استان مرکزی، قم، قزوین، همدان و البرز ۳۱ شهریورماه در ساوه برگزار می‌شود.

اشعار مرتبط با واقعه عاشورا و شهدای کربلا، ولایت مداری حضرت ابوالفضل (ع)، دفاع مقدس آئینه نهضت عاشورا، حاج قاسم سلیمانی شهید قرن ۲۱ دشت نینواو شهدای مدافع حرم از موضوعات این همایش است.

توجه به نقش ادبیات در ترویج و توسعه دین و مذهب تشیع، ایجاد فضا و محفلی برای گردهمایی شاعران و ادیبان با محوریت امام حسین (ع)، ارتقای سطح کیفی شعرآیینی و گسترش بیشتر آن، ترویج فرهنگ و ارزش‌های اصیل اسلامی اهداف این همایش بیان شده است.

برای نفر اول این همایش لوح تقدیر و جایزه نقدی ۱۲ میلیون ریالی، برای نفر دوم لوح تقدیر و جایزه نقدی ۱۰ میلیون ریالی، و برای نفر سوم لوح تقدیر و جایزه نقدی ۸ میلیون ریال و برای ۵ اثر برگزیده لوح تقدیر و جایزه نقدی ۵ میلیون ریالی در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.