امیر آشتیانی گفت: تقویت توان رزم نیروهای مسلح، مقابله با تهدیدات سخت، نیمه سخت و نرم و توجه به تحقیقات قطعا دنبال خواهد شد.

به گزارش  خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح صبح امروز ٧ شهریورماه در مراسم معارفه خود ضمن گرامیداشت شهیدان رجایی و باهنر گفت: از اعتماد و محبت فرماندهی کل قوا، ریاست محترم جمهور و سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیروهای صمیمانه تشکر می کنم. از امیر حاتمی برای زحمات چهار ساله در وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح که موجب ارتقای وزارت دفاع شد، تشکر می کنم.

وی ادامه داد: برنامه ها و رویکردهای وزارت دفاع به تفصیل بیان شد و فقط به سرفصل های آن اشاره می کنم.

امیر سرتیپ آشتیانی با اشاره به اولویت‌ های خود در وزارت دفاع اظهار کرد: تقویت توان رزم نیروهای مسلح، مقابله با تهدیدات سخت، نیمه سخت و نرم، توجه به تحقیقات، نوآوری و ارائه محصولات جدید با توسعه فناوری ها و زیرساخت ها قطعا دنبال خواهد شد.

وی ادامه داد: پیگیری و تقویت دیپلماسی دفاعی با هدف کمک به دیپلماسی نظامی، جهش صادراتی، رفع گلوگاه های فناوری، بهره گیری از ظرفیت بخش های دولتی و خصوصی برای مشارکت و تامین نیازمندی‌های حوزه دفاع، ارتقای فناوری و سر ریز آن در بخش های دولتی و خصوصی و تجاری سازی آن ها به صورت هدفمند از دیگر اولویت ها و برنامه های وزارت دفاع در دوره جدید است.

وزیر دفاع سرمایه گذاری در صندوق بازنشستگی لشکری و تقویت حضور در حوزه های پتروشیمی و نفت و معدن و همچنین تقویت بازار سرمایه برای شرکت‌های تحت پوشش اتکا و سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح را جزو برنامه های خود در وزارت دفاع اعلام کرد.

وی افزود: برنامه ریزی هدفمند و با مشارکت های مختلف در دولت و نیروهای مسلح و همچنین فعالیت های مناسب برای تامین معیشت و مسکن کارکنان نیروهای مسلح برای ارتقای کرامت و منزلت آن ها تلاش خواهیم کرد.

وزیر دفاع در پایان یادآور شد: ارتقای بخش های سلامت دفاعی، مهندسی دفاعی، حقوقی و پیشگیری از نفوذ و خرابکاری و تعالی منابع انسانی در سایه معنویت و اخلاق و تعهد و ایثار دنبال خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار