۱۰ طرح تولیدی با حمایت و اعطای تسهیلات از سوی صندوق کارآفرینی کردستان امروز در آخرین روز از هفته دولت افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،شهریار رحیمی مدیرصندوق کارآفرینی کردستان  در مراسم افتتاح این طرح‌ها که به صورت ویدئو کنفرانس برگزارشد، اظهار داشت: برای افتتاح این ۱۰ طرح ۳۴ میلیارد و ۹۵۰ میلیون ریال مصوب و تخصیص داده شده است.

او میزان اشتغالزایی این طرح‌ها را بیش از صد نفر اعلام کرد و افزود: این طرح‌ها در شهرستان‌های سنندج، دهگلان، قروه، بیجار، سروآباد، کامیاران، دیواندره، سقز، بانه و مریوان به اجرا درآمده‌اند.

مدیرصندوق کارآفرینی کردستان یادآور شد: این طرح‌های تولیدی شامل واحد تولید دستکش صنعتی، تولید پنجره یوپی‌وی‌سی، مصنوعات چرمی، تولید پوشاک مردانه، اقامتگاه گردشگری و بوم گردی، بیمارستان دامپزشکی، تولید فرش دستباف، تولید قطعات پلاستیکی و پرورش ماهی است.

مدیرصندوق کارآفرینی کردستان اظهار داشت: این صندوق از متقاضیان طرح‌های تولیدی در بخش‌های مختلف اعم از صنعتی و کشاورزی در استان حمایت می‌کند و تسهیلات لازم را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد.

امسال در هفته دولت، ۲۳۶ پروژه در بخش‌های مختلف صنعت برق، گازرسانی، کشاورزی و بنیاد مسکن در کردستان با ۲ هزار و ۴۰۵ میلیارد و ۲۸۹ میلیون ریال سرمایه‌گذاری به بهره‌برداری رسید.

در مجموع در هفته دولت، ۲۷۰ طرح با سه هزار و ۲۳۴ میلیارد و ۱۱۹ میلیون ریال سرمایه‌گذاری در بخش‌ها و حوزه‌های مختلف در کردستان افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.