مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز:

رسالت پروژه مهر، آماده سازی مدارس و ایجاد انگیزه در دانش آموزان است

نیسی گمراوی پروژه مهر را مهمترین پروژه ملی در آغاز سال تحصیلی عنوان کرد و گفت: آماده سازی مدارس و ایجاد انگیزه در دانش آموزان رسالت این پروژه است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، صادق نیسی گمراوی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در جلسه هماهنگی پروژه مهر گفت: اهمیت و نقش آموزش و پرورش در بهسازی و توسعه زندگی فردی و اجتماعی موجب شده تا جامعه و اولیاء دانش آموزان انتظار داشته باشند که مدرسه محیطی رشد دهنده، پویا و زمینه ساز پرورش استعداد‌های بالقوه و خدادادی فرزندان آن‌ها باشد.

او افزود: از طرفی تحقق اهداف متعالی آموزش و پرورش و همچنین لزوم توجه به روحیات و ویژگی‌های نسل جوان ایجاب می‌کند اداره امور مدارس مبتنی بر افزایش قدرت تصمیم‌گیری و مشارکت جویانه باشد تا بتوانیم فضای عمومی مدارس را پویا، پر نشاط و فعال کرده تا خلاقیت مدیران، معلمان و دانش آموزان را به خوبی شکوفا و متجلی سازد.

نیسی گمراوی با بیان اینکه مهمترین پروژه ملی در آغاز سال تحصیلی پروژه مهر است، اظهار داشت: خلق مدرسه‌ای شاداب و مهری با نشاط و ماندگار برای دانش آموزان در آغاز سال تحصیلی از اهداف اصلی این پروژه است و به همین دلیل یکی از مهم‌ترین پروژه ملی در آغاز سال تحصیلی به‌شمار می‌آید و ما نیز باید آن را به نحو احسن برگزار کنیم.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز یکی از کلیدی‌ترین کار‌های آموزش پرورش این ناحیه آموزشی را پروژه مهر دانست و ادامه داد: این پروژه ملی نماد برنامه ریزی، سازماندهی، هماهنگی، راهبری و ارزشیابی به منظور حداکثر کارآیی و اثر بخشی است، از این جهت نظارت با رویکرد انسانی، اسلامی، اصلاحی و مثبت مهم‌ترین رویکرد آن محسوب می‌شود.

او با اشاره به اینکه رسالت پروژه مهر آماده سازی مدارس و ایجاد انگیزه در دانش آموزان است، تصریح کرد: به منظور فراهم کردن زمینه‌های مناسب و تمهیدات لازم جهت بازگشایی هرچه با شکوه‌تر مدارس باید با هم‌دلی و هم زبانی مسئولان آموزش و پرورش با سایر مردم و مسئولان دستگاه‌های اجرایی وارد میدان عمل شویم تا پروژه مهر به خوبی اجرایی شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار