رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی گفت: ۱۴۴ نفر از خراسان شمالی در مرحله استانی چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن اوقاف رقابت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، حجت الاسلام  علی پرهیزکار رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی گفت : با اعلام نتایج مسابقات قرآن در خراسان شمالی ۳۹ نفر در بخش آقایان و ۵۲ نفر در بخش بانوان موفق شدند مرحله شهرستانی را برای حضور در مرحله استانی پشت سربگذارند.

حجت الاسلام  پرهیزکار با بیان اینکه در بخش دعاخوانی که به صورت استانی برگزار می‌شود ۲۳ نفر در بخش خواهران و ۳۰ نفر در بخش برادران با یکدیگر رقابت خواهند کرد.


بیشتر بخوانید


رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی با بیان اینکه مرحله استانی مسابقات قرآنی  در نیمه دوم شهریور ماه در امامزاده سید عباس ع برگزار خواهد شد، اظهار کرد: مسابقات قرآنی  به صورت حضوری است و همه جوانب برای رعایت موارد بهداشتی در نظر گرفته شده است.

او با بیان اینکه اعلام نتایج مرحله استانی مسابقات قرآن اوقاف در همان روز و پس از برگزاری مسابقات اعلام خواهد شد، گفت: امسال برای نخستین بار مرحله نیمه نهایی نیز در دستور کار قرار گرفته است و پس از آن برگزیدگان در مرحله کشوری حضور خواهند یافت.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.