سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان برای انتخاب ۳ دروازه بان اصلی جهت حضور در مسابقات جام جهانی کار بسیار سختی را در پیش خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتسال کشورمان از ۲ هفته دیگر باید کارش را در مسابقات جام جهانی لیتوانی آغاز کند. از همین رو کادر فنی تیم ملی قبل از شرکت در این رقابت‌ها بازیکنان مورد نظر خود را به بلاروس برده تا در آنجا ۲ بازی دوستانه برابر این تیم برگزار کنند. دیدار با بلاروس آخرین بازی تیم ملی فوتسال کشورمان قبل از آغاز مسابقات جام جهانی است و به همین دلیل کادر فنی تیم ملی خیلی امیدوار است که بتواند بعد از این دیدار ترکیب اصلی بازیکنان مد نظر خود را برای بازی‌های قهرمانی جهان انتخاب کند.

در لیست اولیه‌ای که کادر فنی تیم ملی فوتسال برای بازی دوستانه با بلاروس اعلام کرد نام مهدی کریمی و سپهر محمدی ۲ بازیکن تیم ملی کشورمان قرار داشت، اما در لحظات پایانی ناظم الشریعه تصمیم گرفت به جای سپهر محمدی (دروازه بان تیم ملی فوتسال)، سینا پرکاس را با خود به بلاروس ببرد. بعد از این موضوع عده‌ای گفتند محمدی به خاطر اختلافی که با میشائیل پطروس مربی دروازه بانان تیم ملی پیدا کرده به بلاروس نرفته است، اما این خبر به سرعت از سوی سرمربی تیم ملی تکذیب شد و اعلام کرد که سپهر محمدی به خاطر مسمومیت غذایی از لیست تیم ملی کنار گذاشته شده و قرار است بعد از رفع مسمومیت او در جام جهانی ما را همراهی کند.

 سپهر محمدی، علیرضا صمیمی، مسعود محمدی و سینا پرکاس ۴ دورازه بان ملی پوش کشورمان هستند که هر کدام شانس زیادی برای حضور در جام جهانی دارند. سپهر محمدی و علیرضا صمیمی به خاطر تجربه زیادی که دارند و موفق شدند بار‌ها از دروازه تیم ملی در مسابقات بین المللی به خوبی محافظت کنند، قطعا در جام جهانی حضور دارند. از بین سینا پرکاس و مسعود محمدی نام یک نفر خط خواهد خورد.


بیشتر بخوانید


سینا پرکاس دروازه بان جوان کشورمان در چند دیدار اخیر تیم ملی فوتسال عملکرد فوق العاده‌ای داشته و حتی در دیدار شب گذشته هم برابر بلاروس موفق شد برای تیم ملی گلزنی کند، به همین خاطر گفته می‌شود شانس او بیش از مسعود محمدی است. حال باید منتظر ماند و دید ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال بالاخره کدام دروازه بان را با خود به جام جهانی می‌برد. لیست اصلی بازیکنان تیم ملی برای شرکت در جام جهانی اواسط شهریور ماه اعلام خواهد شد.

نهمین دوره مسابقات جام جهانی فوتسال از ۲۱ شهریور تا ۱۱ مهر ماه به میزبانی لیتوانی برگزار می‌شود و ملی پوشان کشورمان در این رقابت‌ها در گروه ششم با تیم‌های آرژانتین، صربستان و آمریکا همگروه است.

شاگردان محمد ناظم الشریعه در اولین بازی خود در جام جهانی روز سه شنبه ۲۳ شهریور باید به مصاف صربستان بروند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار