هافبک تیم فوتبال ذوب آهن:

شک نکنید ذوب‌آهن جزو بالانشینان خواهد بود / از انتخابم خیلی خوشحالم

خدابنده لو گفت: به هواداران قول می‌دهم ذوب‌آهن جزو بالانشینان لیگ خواهد بود، تمام تلاشمان را به کار می‌گیریم که فصل موفقی را پشت سر بگذاریم.

محمد خدابنده‌لو هافبک جوان تیم فوتبال ذوب‌آهن در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، درخصوص پیوستنش به تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: سال گذشته هم از ذوب‌آهن پیشنهاد داشتم، اما یک فصل دیگر در پیکان ماندم تا با تجربه بیشتری به تیم فوتبال ذوب‌آهن بیایم.


او از دلایل و اهدافش برای این انتخاب گفت و افزود: ذوب‌آهن باشگاه بزرگی‌ است، ساختار خوبی دارد و افتخارات زیادی کسب کرده، هدف نهایی‌ام نیز ملی‌پوش  و لژیونر شدن است که امیدوارم این اتفاق رخ دهد، تمامی این ظرفیت‌ها باعث شد ذوب‌آهن را انتخاب کنم.


هافبک جدید گاندو‌ها از این انتقال ابراز خوشحالی و رضایت کرد و خاطرنشان کرد: با هرکسی که مشورت کردم ذوب‌آهن را بهترین انتخاب و مقصد دانست، خودم هم از این انتقال خیلی راضی هستم، به جایی آمدم که فوتبال‌دوست هستند، به فوتبال اهمیت می‌دهند و تماشاگران بسیار خوبی دارد.


خدابنده‌لو با بیان اینکه توقعات از او و تیم بالا است، گفت: قطعا می‌خواهم با ذوب‌آهن جزو تیم‌هایی باشیم که بهترین نتیجه را می گیریم، کار سختی در ذوب‌آهن دارم، توقعات از این تیم بالا است، امیدوارم بتوانم به ذوب‌آهن کمک کنم.


او در پاسخ به این سوال که حضور تارتار روی نیمکت ذوب‌آهن چقدر در سبزپوش شدنش تاثیر داشته، گفت: حضور تارتار تاثیر زیادی در ذوب‌آهنی شدنم داشت، با شناخت متقابلی که از یکدیگر داریم با حضور او راه پیشرفت من هموارتر خواهد بود.


هافبک خلاق ذوب‌آهن با اشاره به اینکه همیشه شرایط ذوب‌آهن را دنبال می‌کرده اظهار داشت: همیشه بازی‌های ذوب‌آهن را دنبال می‌کردم، بدشانسی دلیل اصلی ناکامی ذوب‌آهن در دو فصل اخیر بود. امسال با ذوب‌آهن نتایج بسیار خوبی کسب خواهیم کرد، به هواداران قول می‌دهم ذوب‌آهن جزو بالانشینان لیگ خواهد بود.


خدابنده‌لو در پاسخ به این سوال که چرا به او لقب فیگو داده‌اند این چنین اظهار کرد: لقب خاصی نیست، در بچگی دوستان من را به این لقب صدا می‌زدند، در پیکان نیز هم‌بازی‌ها به شوخی این لقب را به من می‌گفتند، همان محمد خدابنده‌لو بهتر است.


او با اشاره به جایگاه ذوب‌آهن در فصل آینده عنوان کرد: نمی‌شود آینده را پیشبینی کرد، اما با شناختی که از مهدی تارتار دارم و بازیکنانی که جذب شده‌اند قطعا ذوب‌آهن از شرایط دو فصل اخیرش فاصله می‌گیرد و برای سهمیه خواهیم جنگید. تمام تلاشمان را به کار می‌گیریم که فصل موفقی را پشت سر بگذاریم.


هافبک ذوب‌آهن در پایان ضمن ابراز امیدواری از بازگشت این تیم به روز‌های خوب از هواداران خواست تا تیمشان را حمایت کنند: خیلی خوشحالم که به اصفهان می‌آیم، این افتخار را دارم اینجا حضور داشته باشم و امیدوارم از این امتحان سربلند بیرون بیایم.
هواداران از ذوب‌آهن حمایت کنند، صبور باشند و مطمئن باشند این تیم به روز‌های خوب خود برمی‌گردد.

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.