رئیس مجمع نمایندگان استان یزد؛

نباید اجازه داد بانک‌ها به دلیل برخی روابط، سرمایه‌های مردم یزد را در خارج از استان سرمایه گذاری کنند

جوکار گفت: قابل قبول نیست که یک واحد تولیدی بزرگ یزد به دلیل نداشتن سرمایه در گردش تعطیل شود، ولی سرمایه مردم در خارج از استان سرمایه‌گذاری شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمدصالح جوکار نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی گفت: وظیفه مسئولان است که تمام توان خود را برای جلوگیری از تعطیلی واحد‌های تولیدی به کار بگیرند و با رفع مشکلات آنها، تداوم فعالیتشان را تضمین کنند.

جوکار با اشاره به مشکلات حوزه بانک‌ها تصریح کرد: بخش زیادی از سرمایه‌های مردم یزد را بانک‌ها در خارج از استان سرمایه‌گذاری می‌کنند، در حالی که در داخل به شدت با مشکل مواجه هستیم. چنین موضوعی اصلا قابل قبول نیست که یک واحد تولیدی بزرگ یزد به دلیل نداشتن سرمایه در گردش تعطیل شود، ولی سرمایه مردم یزد به خارج از استان منتقل و در دیگر نقاط سرمایه‌گذاری شود.

او گفت: این موضوع حتما باید با جدیت مورد پیشگیری قرار گیرد و اجازه ندهیم بانک‌ها به دلیل برخی روابط، سرمایه‌های مردم یزد را به خارج از استان ببرند.

رئیس مجمع نمایندگان استان یزد گفت: قطعا حفظ اشتغال‌های موجود و تداوم فعالیت واحد‌های تولیدی و صنعتی در زمینه اشتغال جوانان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و هزینه حفظ اشتغال‌های موجود نسبت به ایجاد فرصت‌های شغلی جدید بسیار کمتر است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.