اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد برای سومین سال پیاپی در ارزیابی‌های عملکرد وزارت اقتصاد در حوزه اقتصادی و سرمایه گذاری در کشور برتر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،  محمد دهقان منشادی معاون اقتصادی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد با اشاره به رتبه برتر یزد در سال ۹۹  در حوزه اقتصادی و سرمایه گذاری کشور، گفت: این ارزیابی‌ها بر اساس تهیه و تدوین گزارش‌های تحلیلی اقتصادی، آماری، مشارکت در تصمیم گیری‌های اقتصادی و اقدامات مرتبط با توسعه اقتصاد منطقه‌ای بوده است.

او با اشاره به اینکه تلاش برای اجرای سیاست‌های اقتصادی دولت و وزارت اقتصاد یکی از اولویت‌های این اداره کل است، افزود: طی سال‌های گذشته برای بهبود فضای کسب و کار و سرمایه گذاری اقدامات خوبی انجام شده و استان یزد توانسته در بسیاری از شاخص‌های اقتصادی، مالی و سرمایه گذاری رتبه‌های برتر را در سطح کشور کسب کند.

دهقان منشادی تسهیل شرایط کسب و کار مشاغل صنایع دستی از طریق حذف شرط تمدید کارت مهارت فنی برای بیمه تأمین اجتماعی را از جمله اقدامات مهم این اداره کل به منظور بهبود فضای کسب و کار عنوان کرد و اظهار داشت: پایش و پیگیری اجرای مصوبات هیئت مقررات زدایی و تسهیل صدور مجوز‌های کسب و کار در سطح استان از دیگر اقدامات صورت گرفته در این زمینه است.

او ادامه داد: تلاش برای جلب و جذب سرمایه گذاری، فراهم کردن زیرساخت‌های لازم برای جذب سرمایه گذاری به ویژه در شرایط تحریم، رونق فضای کسب و کار، توجه به سرمایه گذاری داخلی و استفاده از ظرفیت‌ بخش‌های مختلف و تلاش برای رشد و بهبود شاخص‌های اقتصادی از جمله سیاست‌های محوری استان یزد در بخش‌های اقتصاد و سرمایه گذاری است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار