رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان یزد گفت: در هفته دولت ۴۴ پروژه تولیدی و عمرانی در بخش کشاورزی به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سیّد ابوالفضل وکیلی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان یزد گفت: ۴۴ پروژه تولیدی و عمرانی بخش کشاورزی در هفته دولت به بهره برداری می‌رسد.

او افزود: این پروژه‌ها در بخش‌های مختلف آب و خاک، تولیدات دامی، تولیدات گیاهی، شیلات و صنایع تبدیلی با اعتباری نزدیک به ۹۶ میلیارد تومان به بهره برداری می‌رسند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اظهار داشت: از مجموع ۴۴ طرح افتتاحی بخش کشاورزی استان ۲۳ پروژه با اعتباری معادل ۱۲۸.۴۵ میلیارد ریال مربوط به آب و خاک، ۶ پروژه با سرمایه‌ای معادل ۴۴.۰۰۵ میلیارد ریال مربوط به تولیدات دامی، ۴ پروژه با سرمایه‌ای معادل ۸۶.۷ میلیارد ریال مربوط به تولیدات گیاهی، ۱۰ پروژه با سرمایه‌ای معادل ۶۹۱.۵ میلیارد ریال مربوط به صنایع کشاورزی و ۱ پروژه با سرمایه‌ای معادل ۷ میلیارد ریال مربوط به شیلات است.

وکیلی خاطر نشان کرد: از مجموع اعتبارات این طرح‌ها ۱۴.۱ درصد آن اعتبارت دولتی بوده که در زمینه فعالیت عمرانی (آب و خاک ۹۵ درصد و تولیدات دامی ۵ درصد) هزینه شده و ۷۲.۵ درصد آن ازطریق آورده‌های شخصی و ۱۳.۴ درصد آن نیز با استفاده از تسهیلات بانکی تامین شده است.

این مسئول تصریح کرد: با بهره برداری از این پروژه‌ها زمینه اشتغال حداقل ۲۲۱ نفر بطور مستقیم فراهم می‌شود.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار