حجت الاسلام عبدالحمید رئیسی مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان،حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی صادقی ،نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  در تودیع و معارفه مسئول نماینده ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه پاسداران  در بندرعباس گفت: انسجام و معنویت رمز موفقیت نیروی دریایی سپاه پاسداران است.

 حجت الاسلام و المسلمین صادقی افزود: دین، سیاست و معنویت باهم عجین هستند و معنویت هویت واقعی سپاه پاسداران است.

او به الگوگیری نیرو‌های سپاه از فرهنگ عاشورایی و علوی اشاره کرد و گفت: نیروی دریایی سپاه در زمینه ارتقاء ماموریت‌های بزرگ، مدیریت، و پیشرفت‌ها در وضعیت خوبی قرار دارد و با توجه به تهدید‌های دشمن باید در تمام زمینه‌ها پیشرفت کند.


بیشتر بخوانید


حجت الاسلام حاجی صادقی افزود: ارتقاء بصیرت دینی، معنویت و داشتن روحیه انقلابی و جهادی از خواسته‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده نماینده، ولی فقیه در هرمزگان هم در این مراسم گفت: فرهنگ ولایی باید با روح و جان پاسداران عجین شود.

مسئول جدید نمایندگی، ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه پاسداران نیز گفت: امروز نیروی دریایی سپاه در شرایط خوب و اشراف کامل اطلاعاتی برمنطقه قرار دارد.

حجت الاسلام عبدالحمید رئیسی افزود: هر رزمنده در کنار سلاح خود نیازمند صبر، بصیرت و معنویت است.

در پایان این مراسم از زحمات حجت الاسلام عبدالنبی صداقت مسئول سابق نمایندگی، ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه قدردانی، و حجت الاسلام عبدالحمید رئیسی بعنوان مسئول جدید نمایندگی، ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه پاسداران معرفی شد.

از زحمات مسئولان فرهنگی استان و مهندس مهران جلایی مدیرکل صدا و سیمای مرکز خلیج فارس هم قدردانی شد.

ستاد فرماندهی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بندرعباس مستقر است.

انتهای پیام /ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.