میرپور گفت: بالای ۸۰ درصد از پروژه‌های اصفهان یا به‌صورت مشارکتی یا به صورت ۱۰۰ درصدی توسط خیران انجام می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان و به نقل از روابط‌عمومی اداره کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان، محمد اعتدادی مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان در مراسم افتتاحیه مدرسه زنده‌یاد حاج غلامحسین صالحی، گفت: اقدام بزرگی توسط خیّر محترم در ساخت این مدرسه انجام شده که بسیار با ارزش بوده و قدم رو به جلویی برای آموزش و پرورش نجف‌آباد است.

وی افزود: به جهت ویژگی‌های مردم شهرستان نجف آباد نگاه خیران در منطقه در سال‌های گذشته همواره نگاه ویژه‌ای بوده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان تاکید کرد:  خیران با ساخت مدرسه، بزرگترین نعمت یعنی دانایی و توانایی را به دانش‌آموزان هدیه می‌کنند؛ امیدوارم این اقدامات ادامه داشته باشد و شاهد توفیقات روزافزون خیران، مسئولان و دانش‌آموزان این شهرستان باشیم.

همچنین سید محمد میرپور سرپرست اداره کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان اصفهان در این مراسم گفت: بیش از ۲۰ پروژه در شهرستان نجف‌آباد در حال احداث است که اگر کمک خیران به آموزش‌وپرورش نبود با چالش‌های زیادی مواجه می‌شدیم.

 

وی افزود: بالغ بر ۳۰ هزار مترمربع زیربنا توسط خیران و دولت در حال ساخت و احداث است که ۱۶۰ کلاس نیز شامل آن می‌شود و بالای ۸۰ درصد پروژه‌های استان یا به‌صورت مشارکتی یا به صورت ۱۰۰ درصدی توسط خیران انجام می‌شود.

 

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار