وزیر ورزش و جوانان:

قرارگاه جوانان در لرستان تشکیل می‌شود

وزیر ورزش و جوانان گفت: یک قرارگاه یا دبیرخانه برای جوانان تشکیل می‌دهیم و این قرارگاه دقیقا اتفاقات و برنامه‌هایی که برای جوانان برنامه‌ریزی کردیم مطالبه می‌کند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازخرم آباد،  سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهار داشت: برای شش هزار مکان ورزشی تعطیل شده باید برنامه‌ریزی کنیم تا آن‌ها را با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به مدار خدمت‌رسانی برگردانیم و کار‌های ورزشی راه بیفتد و مشارکت مردم در ورزش بیشتر شود.

او افزود: باید فرصت داشته باشیم تا با مدیریت منابع‌مان و البته با برنامه بریم به سمت تکمیل اماکن ورزشی پیش برویم.

وزیر ورزش و جوانان در رابطه با این موضوع که با ادغام ورزش و جوانان با هم به نوعی جوانان در سایه ورزش قرار گرفته‌اند نیز عنوان کرد: جوانان در سایه قرار نگرفته‌اند، وزارت ورزش شرایط فعلی‌اش طوری است که بیشتر حالت رصد کردن برنامه‌های جوانان را دارد، چون قسمت‌های مختلفی از مطالبات جوانان در سایر ارگان‌ها، نهاد‌ها و وزارتخانه‌ها است که برنامه‌ریزی کرده‌ایم یک مقداری اختیارات بیشتر شود و بتوانیم جلوتر از این حدی که هستیم برویم و فقط رصد و پیگیری نکنیم.

وزیر ورزش و جوانان بیان کرد: یک قرارگاه یا دبیرخانه برای جوانان تشکیل می‌دهیم و این قرارگاه دقیقا اتفاقات و برنامه‌هایی که برای جوانان برنامه‌ریزی کردیم مطالبه می‌کند بنابراین به جای رصد مطالبه می‌کند و جایگاه معاونت جوانان نیز از قبل خیلی ارتقا می‌یابد.

سجادی گفت: من مطالعه کردم یک بخش اولیه‌ای آمایش سرزمین در اماکن ورزشی و زیرساخت‌ها بوده است و یک قولی در مجلس خدمت نمایندگان دادم که در مدت زمان سه ماه یک آمایش سرزمین بر مبنای زیرساخت شود که آن نقشه راه می‌شود و برای تکمیلش برنامه می‌گذاریم.

او تصریح کرد: داریم از فرصت استفاده می‌کنیم که جا‌هایی که می‌شود با ماشین رفت مثل بروجرد با ماشین به آنجا سفر کنیم و جا‌هایی که می‌شود با هواپیما با هواپیما برویم و حتی بازدید از مناطق محروم در دستور کار است که با شناخت شروع می‌کنیم.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه در طرح آمایش نیاز‌های ورزشی بررسی می‌شود خاطرنشان کرد: فعلا برای مطالعه به بروجرد آمدیم و می‌رویم بررسی‌های لازم را بر اساس منابع انجام می‌دهیم. در سه ماه آینده طرح آمایش سرزمین برمبنای زیرساخت‌ها را تهیه می‌کنیم و پروژه‌هایی که بالای ۵۰ یا ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند مشخص می‌شوند.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.