حجت الاسلام سعادت فر گفت: امروز کار رسانه های غربی شبهه انداختن در حق است اما باید حق را از ظلمات منزه کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، حجت الاسلام رضا سعادت فر امام جمعه بافق در خطبه های این هفته شهرستان، گفت: تفرقه افکنی در جامعه، کار دشمنان است و تفاوت بین وحدت حقیقی و وحدت مجازی در زمان مقابله با فتنه مشخص می شود.

او با بیان اینکه وظیفه جوان حزب اللهی، تلاش برای وحدت در جامعه است، افزود: یکی از مهمترین لوازم ایجاد وحدت حقیقی در جامعه، تبیین صحیح حق از شبهات حق نما است.

امام جمعه بافق تصریح کرد: امروز کار رسانه های غربی شبهه انداختن در حق است اما باید حق را از ظلمات منزه کرد تا اجتماع حول محور حق به وحدت حقیقی برسد.

حجت الاسلام سعادت فر با اشاره به اینکه تبیین حق هزینه دارد، ادامه داد: یکی از اتهاماتی که دشمنان به تبیین کننده حق وارد می کنند، اتهام تفرقه افکنی، تندروی و جوانی است.

او با بیان اینکه نیروهای مومن و متدین، خواستار وحدت حقیقی در جامعه هستند، گفت: آن کسانی که نامشان در جهالت جامعه و موقعیتشان در جهالت جامعه است، با القا این شبهات، تلاش می کنند جامعه را همراه خود کنند.

امام جمعه بافق افزود: مفسدین از مبارزه دولت مردمی با فساد می ترسند و دولت را متهم به تفرقه افکنی می کنند.

حجت الاسلام سعادت فر تصریح کرد: اخیرا در سطح شهر شاهد برخی اتفاقات ضد امنیتی بودیم که برخی افراد شرور برای ایجاد رعب و وحشت دست به اقداماتی زدند.

او افزود: شرارت و ایجاد نا امنی با وجود قانون، هیچ جای توجیهی ندارد.

امام جمعه بافق تاکید کرد: به مردم بافق این اطمینان را می دهیم که با توجه به نیروهای خدوم و فرماندهی مقتدر نیروی انتظامی، باید درس عبرتی به افراد شرور داده شود تا دیگر کسی جرات نکند، این اتفاقات را رقم بزند.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.