تفتیان: حضور سجادی را در وزارت ورزش، به فال نیک می‌گیرم / نتیجه ام در المپیک دور از انتظار نبود

دونده سرعتی کشورمان درباره حضور سجادی در ورزشگاه آفتاب انقلاب توضیحاتی را بیان کرد.

حسن تفتیان، دونده سرعتی کشورمان  در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  درباره حضور سجادی، وزیر ورزش و جوانان در مجموعه ورزشی انقلاب اظهار کرد: من هم مثل سایر ورزشکاران خوشحال هستم که یک ورزشکار از جنس دو و میدانی به عنوان وزیر ورزش کشورمان انتخاب  شده است.

او ادامه داد: انتخاب یک ورزشکار برای وزارت ورزش  را خیلی از کشور‌های پیشرفته دنیا انجام می‌دهند و این موضوع را به فال نیک می‌گیریم. امیدوارم در ورزش قهرمانی و ورزش همگانی بیشتر پیشرفت کنیم.

سجادی شناخت کافی از ورزش حرفه ای و مدیریت دارد 

تفتیان درباره تاثیر حضور سجادی در پیشرفت ورزش کشورمان به خصوص دو و میدانی، گفت:  به طور حتم  این موضوع  تاثیرگذار است؛ چرا که سجادی یک بار به عنوان ورزشکار این مسیر سخت را طی کرده و سابقه مدیریت ورزشی در ورزش کشورمان را هم دارد. به طور حتم شناخت کافی از ورزش حرفه‌ای و حوزه مدیریتی دارد. به نظرم تجربیات سجادی باعث می‌شود که کار برای ورزشکار المپیکی راحت‌تر شود.

او افزود: وزیری که ورزشکار، قهرمان و رکورد دار در سطح بین المللی بوده و در حوزه مدیریتی هم جزء بهترین‌های ورزش کشورمان است، به طور حتم حضور چنین فردی  در وزارت ورزش می‌تواند باعث پیشرفت ورزش کشورمان شود.

ابتلای من  به کرونا قبل از المپیک معادلات را به هم زد 

دونده المپیکی کشورمان درباره عملکردش در المپیک توکیو گفت: متاسفانه انتظاری که از خودم داشتم اتفاق نیفتاد. من ۲۰ روز قبل از المپیک به کرونا مبتلا شدم و همه معادلات به هم ریخت و نتوانستم تمرین کنم. حتی ۳، ۴ روز آخر هم معلوم نبود که به المپیک اعزام می‌شوم یا نه! البته تست PCR من در روز آخر منفی شد و به المپیک اعزام شدم. به هر حال تمام عزم خود را جزم کردم تا بهترین خودم در المپیک باشم و نتیجه ام هم دور از انتظارم  نبود.

تفتیان درباره تفاوت مسابقات دوندگان در رقابت‌های المپیک و پارالمپیک گفت: من در ابتدا موفقیت‌های همه ورزشکاران جانباز و معلول را تبریک می‌گویم که باعث افتخار کشورمان هستند. به طور حتم یک سری تفاوت‌ها بین رشته دو و میدانی با پارا دو و میدانی وجود دارد، اما ورزشکاران جانباز  نیز باعث افتخار هستند و تلاش کردند که اکنون در سکوی برتر پارالمپیک قرار گرفته اند.

او در پایان درباره بازی‌های آسیایی گفت: من در بازی‌های آسیایی همه تلاش خود را می‌کنم. تمرینات خود را بعد از المپیک شروع کردم و استراحتی نکردم. امیدوارم در بازی‌های آسیایی بتوانم نتیجه خوبی بگیرم.  


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۸:۲۹ ۱۳ شهريور ۱۴۰۰
آقای تفتیان شما حالت خوب نیست مثل اینکه. مرد حسابی تو و احسان حدادی چندین میلیارد براتون هزینه کردن برای آمادگی تو کشور آمریکا اردو زدین با امکانات عالی که بری روی سکو اامپیک افتخار کسب کنی اما نه تنها سکو نرفتی بلکه رده ی آخری نسیب تو و حدادی شد. اینهنه بودجه ی بیت المال رو حرام. کردین بعد میگی نتایجم دور از انتظار نبود؟؟؟؟؟؟
احمق خودتی و اون رفقات
آخرین اخبار