اعمال افزایش فوق العاده ویژه معلمان در حقوق شهریور ۱۴۰۰

به دنبال مکاتباتی برای اعمال افزایش فوق العاده ویژه معلمان انجام شده است، این میزان در حقوق شهریور ۱۴۰۰ لحاظ خواهد شد.

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان،  به دنبال تاخیر در پرداخت حقوق مرداد فرهنگیان و اعتراض هایی که مبنی براین موضوع از سوی فرهنگیان وجود داشت، مراجع مربوط از آموزش و پرورش گرفته تا مجلس و سازمان برنامه وبودجه دست به کار شدندو سرانجام حمیدرضا حاجی بابایی رئیس فراکسیون فرهنگیان، در نامه‌ای به میر کاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه خواستار پیگیری موضوع شد و نوشت:

«با توجه به مشکلات معیشتی معلمان و نظر مساعد رئیس جمهور در راستای حل این مشکلات، باستناد بند (۱۰) ماده (۶۸) قانون مدیریت خدمات کشوری با رعایت مصوبه شماره ۱۳۸۰۹۱/ت ۵۰۰۰۰ ه مورخ۱۳۹۳/۱۱/۱۵ هیات وزیران برای مشمولین طرح طبقه بندی مشاغل معلمان کشور به میزان حداقل ۲۱ و حداکثر ۲۷ درصد و براساس ترتیبات مندرج در جزء (۵) بند (الف) تبصره (۱۲) قانون بودجه سال ۱۴۰۰، پرداخت فوق العاده ویژه در احکام حقوقی معلمان درج شده و فرهنگیان هم این مبلغ را در تامین هزینه‌های زندگی خود لحاظ کرده اند.

 تاخیر در پرداخت این مبلغ موجب دلسردی فرهنگیان از قول‌های مساعد دولت مردمی خواهد شد و در معیشت آن‌ها تاثیرگذار خواهد بود.» 

به دنبال این نامه نگاری، رئیس کمیسیون برنامه وبودجه ومحاسبات مجلس همچنین از رئیس سازمان برنامه وبودجه دولت سیزدهم درخواست کرد: «خواهشمند است مقرر فرمائید نسبت به استمرار بهره مندی فرهنگیان از مبلغ این فوق العاده با سازوکار‌های انعطافی بودجه از قبیل جابجائی اعتبار و ... اقدام لازم به عمل آید.»

 امروز رئیس سازمان برنامه وبودجه در نامه خود بر مساعدت برای رفع مشکل فرهنگیان تاکید داشت. در  نامه میرکاظمی به حاجی بابایی آمده است: «بازگشت به نامه شماره ۴۶۱۸۹ مورخ ۱۴۰۰/۶/۳، با موضوع «پرداخت فوق العاده ویژه معلمان به استناد بند (۱۰) ماده (۶۸) قانون مدیریت خدمات کشوری، با رعایت مصوبه شماره ۱۳۸۰۹۱/ت۵۰۰۰ه مورخ ۱۳۹۳/۱۱/۱۵ هیات وزیران برای مشمولین طرح طبقه بندی مشاغل معلمان کشور به میزان حداقل ۲۱ و حداکثر ۲۷ درصد و بر اساس بند «الف» تبصره (۱۲) قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور»؛ به استحضار می‌رساند، بر اساس تفاهم نامه جلسه مورخ ۱۴۰۰/۶/۳ با حضور معاونین وزارت آموزش و پرورش، دیوان محاسبات کل کشور و این سازمان، مقرر شده است پس از رفع مغایرت احکام صادره مشمولین با مفاد مصوبه شماره ۱۳۸۰۹۱ /ت۵۰۰۰ه مورخ ۱۳۹۳/۱۱/۱۵ هیات وزیران، افزایش فوق العاده ویژه مورد اشاره در شهریور ماه سال ۱۴۰۰ اعمال شود.»

او  در این نامه تاکید کرده است که همچنین مابه التفاوت فروردین لغایت مردادماه ۱۴۰۰ نیز همزمان با حقوق و مزایای شهریورماه ۱۴۰۰ پرداخت شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۵
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۱:۴۳ ۱۴ شهريور ۱۴۰۰
واقعا چه تعداد معلم در اثر کرونا فوت شدنسبت به دیگر اقشار از جمله کارگران آمار خیلی کمی دارند اما همیشه طلبکارند عامل تمام گرانی وتورم همین فرهنگیان هستند مردم را نابود کردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۳ ۱۵ شهريور ۱۴۰۰
شما قبل از نوشتن متن فکر کن
United States of America
ناشناس
۱۱:۴۳ ۱۴ شهريور ۱۴۰۰
واقعا چه تعداد معلم در اثر کرونا فوت شدنسبت به دیگر اقشار از جمله کارگران آمار خیلی کمی دارند اما همیشه طلبکارند عامل تمام گرانی وتورم همین فرهنگیان هستند مردم را نابود کردند
-
علی
۱۰:۰۱ ۱۴ شهريور ۱۴۰۰
حقوق معلمان نقل محافل است به طوری که انگارفقط معلمان ازدولت حقوق میگیرند.افزایش حقوق معلمان را شش سال قبل اعلام می کنند وبعد از شش سال دیگر نمیدهند.
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۰۹:۰۰ ۱۴ شهريور ۱۴۰۰
دولت باید کل مدارس غیر انتفاعی را تعطیل کند و از معلم ها کار بخواهد . معلم هایی که دو سال هست سر کلاس نرفته اند و فقط ماهی یک بار حقوقشان اضافه شده و هرکدام 3 تا شغل دیگه هم دارند واقعا بدرد جامعه امروز نمیخورند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۶ ۱۵ شهريور ۱۴۰۰
شما باید محقق می شدی!!!معلم در این دوسال مجازی 24 ساعته در حال فعالیت هست و تا الان حق و حقوقشان نه درست اضافه شده و نه پرداخت!شما یک نگاه بنداز به ارگانهای دیگر که بدون سروصدا اغلب دوفیش برای کارمندانشان با مزایای آنچنانی میزنند و فقط درباره معلم در رسانه ها حرف زده میشه و در عمل چیزی دیده نمی شود!الان چند دهه است که فقط مسی گویند رتبه بندی و ... ولی کو و کدام معلم دریافت کرده؟!ارگانهایی مثل دادگستری و ادارات مختلف حقو قهای چند ده میلیونی و مزایای آنچنانی می دهند ولی معلم فقط شعار می شنود و دیگر هیچ!پس زود قضاوت نکنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۷ ۱۴ شهريور ۱۴۰۰
دولت روحانی چاههایی رو کنده که پر کردنش براحتی ممکن نیست .

فوق العاده ویژه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

حالا میشه حریف فرهنگیان پرتوقع و زیاده خواه شد ؟؟؟؟

اینقدر از سراسر کشور فشار میارن تا برگرده .

جناب حاج بابایی فرهنگیان تنها مشکلات ندارند ، شما دارید از بودجه کشور که حق همه مردم هست فقط برای فرهنگیان طلب می کنید . چه بسیار مشکلاتی در کشور با این


همین بودجه حل بشود .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۸ ۱۴ شهريور ۱۴۰۰
پرداخت فوق العاده ویژه برای چه کار فوق العاده ای ؟؟؟؟؟؟

برای بیکاری ؟؟؟؟؟!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۳ ۱۴ شهريور ۱۴۰۰
فقط رتبه بندی معلمین شاغل در مدارس می تواند حقوق برحق و از دست رفته را به ایشان برساند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۳ ۱۳ شهريور ۱۴۰۰
وقتی ما باید به ناچار بچه هایمان را به مدرسه غیر انتفاعی بفرستیم و تمام هزینه های تحصیل را خودمان بپردازیم وجود معلمان به چه درد این جامعه میخورد که باید حقوق بی حساب به این قشر بپردازید. ما مردم نسب به پرداخت حقوق به این قشر مخالف هستیم. این قشر زمانی بدرد میخورند که تمام مدارس غیر انتفاعی بر چیده شده و دانش اموزان تماما با هزینه دولت تحصیل کنند. وجود آموزش و پرورش زیر سوال است. ما مردم آموزش و پرورش را برای چه میخواهیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۲ ۱۴ شهريور ۱۴۰۰
تو مردم نیستی، تو دشمن فرهنگ جامعه هستی. تمام ممالک متمدن دنیا می دانند که معلمی، مهمترین رکن یک جامعه پیشرفته است و رسیدگی به معیشت معلمین، اولین وظیفه مسوولین جامعه است.
خدا به جامعه ای رحم کند که پدر و مادرش امثال تو باشند!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۲ ۱۴ شهريور ۱۴۰۰
معلومه این چرندیات چیه که میگی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۷ ۱۵ شهريور ۱۴۰۰
شما جز مرفه هایی هستید که خون مردم را درشیشه کردید و دشمن علم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۶ ۱۳ شهريور ۱۴۰۰
حضوری برگزار کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۱ ۱۳ شهريور ۱۴۰۰
امسال مجازی بشه
آخرین اخبار