معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان همدان گفت: از واحد‌های مسکن مهر در استان همدان تاکنون هزار و ۵۰۳ واحد به علت بدون متقاضی بودن، افتتاح نشده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مجید صالحی امیر معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان همدان گفت: از واحد‌های مسکن مهر در استان همدان تاکنون هزار و ۵۰۳ واحد به علت بدون متقاضی بودن افتتاح نشده است.

او افزود: ۷ هزار و ۴۵۰ واحد از مسکن مهر در شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت استان همدان از طریق بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اجرا و مدیریت شده که از این تعداد ۵ هزار و ۹۴۷ واحد تاکنون افتتاح شده است.

صالحی امیر ادامه داد: برای واگذاری این واحد ها مکاتبات متعدد و همچنین درج در جراید کثیرالانتشار ، هماهنگی با سازمان‌ها و ارگان‌های حمایتی نظیر کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی، و همچنین ارتش و بنیاد شهید شده است که با وجود اطلاع رسانی انجام شده همچنان این واحد‌ها بدون متقاضی اند.

صالحی امیر بیان کرد: قرار شده که براساس بخشنامه‌های موجود و مصوبات شورای مسکن استان همدان نسبت به تعیین تکلیف این طرح ها اقدامات لازم انجام شود.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.